Λίγα στοιχεία σχετικά με το βιογραφικό σας
Τυγχάνω μουσικός και μηχανικός συγχρόνως με ακαδημαϊκούς τίτλους. Συνθέτω, παίζω κιθάρα, ηχογραφώ και ψέλνω καθημερινά. Προέρχομαι από μουσική οικογένεια με πατέρα πρώην πρωτοψάλτη και χοράρχη του Μητροπολιτικού Μυτιλήνης. Επίσης μουσικοδιδασκάλου βυζαντινής μουσικής του Μουσικού Γυμνασίου Μυτιλήνης. Τυγχάνω παιδί πολυτέκνου οικογενείας πενταμελούς παιδιού. Δημοσιεύω άρθρα επιστημονικά, δημιουργώ και αναρτώ καλλιτεχνικές δημιουργίες στο YouTube ανελλιπώς.
Πως κρίνετε τον ήχο σας?
Θεωρώ ότι κατάφερα επαγγελματικό ήχο στην εκτέλεση των κομματιών μου που σίγουρα θα βοηθήσουν τους νέους κιθαριστές και είμαι περήφανος που οι ηχογραφήσεις μου αγγίζουν τον ήχο ABBEY ROAD δηλαδή του ήχου των ηχογραφήσεων των θρυλικών BEATLES. Ζω για την τέχνη και όχι από την τέχνη.
Πως χαρακτηρίζεται τον εαυτό σας?
Χαρακτηρίζω τον εαυτό μου ως συμφωνικό συνθέτη παρόλο που γράφω και έντεχνα τραγούδια τα οποία και παρουσιάζω σε συναυλίες. Θεωρώ τον εαυτό μου έναν ευαίσθητο τεχνοκράτη. Ο δρόμος που συνειδητά διάλεξα να ακολουθήσω είναι σίγουρα ΑΝΗΦΟΡΙΚΟΣ
Τι έχετε να πείτε για την τέχνη?
Η τέχνη είναι για τους λίγους και σήμερα θεωρείται ακριβό χόμπι όπως και στα εφηβικά χρόνια και της νιότης μου, όπως το θέατρο η μουσική η γλυπτική, ο χορός κ.λπ. θεωρούνται χόμπι ακριβά και μόνο για τους λίγους.
Το χόμπι αυτό επεκτείνεται και στην επιστήμη. Τα καλά Πανεπιστήμια της Αμερικής είναι για τους λίγους δηλαδή όλους όσοι έχουν χρήματα για να πληρώσουν τα δίδακτρά τους και προτίθενται να κυβερνήσουν. Τα κρατικά Πανεπιστήμια με λιγότερα δίδακτρα είναι για τα φτωχαδάκια με την καλή έννοια των λεχθέντων.
5 από τα 8 ανίψια μου τα απέτρεψα να γίνουν μουσικοί λόγω έλλειψης εσόδων ύστερα από τη μουσική τους αποφοίτηση ή την ενασχόλησή τους.
Χαίρομαι που τα έσοδά μου προέρχονται από άλλη εργασία και επενδύω στη μουσική τέχνη όπως ακριβώς θέλω χωρίς να αναμένω καθόλου μα καθόλου έσοδα. Απλώς ξοδεύω τουλάχιστον πολύ χρόνο και κόπο.
Αναμένεται κάτι?
Απλά καρτερικά περιμένω μόνο καλλιτεχνικά, μήπως οι συνθέσεις μου συμπεριληφθούν στην παγκόσμια καθαριστική φιλολογία, να αυξηθούν οι επισκεψιμότητες των συνθέσεών μου στο YouTube και αυτά και μόνο για ηθική στήριξη την στιγμή που οι ενδιαφερόμενοι το γνωρίζουν ότι τα κάνω αφιλοκερδώς και χάρη της τέχνης.
Πως βλέπετε την κιθάρα σας?
Είμαι ένας ναυαγός μες’ το λιμάνι της, είμαι ένας κρεμασμένος απ’ το φουστάνι της.
Τι έχετε να πείτε για τους νέους?
Ο δρόμος τους είναι σκληρός. Θα αναφερθώ αποκλειστικά και μόνο ιστορικά για την Ελλάδα.Τη δεκαετία του 1940 μέχρι 1950, η Ελλάδα πέρασε πολύ σκληρά χρόνια, μεταξύ των άλλων και εμφύλιο.
Η δεκαετία 1950-1960 η Ελλάδα στη φτώχεια θεωρείτο η σημερινή ΝΙΓΗΡΙΑ.
Ξαφνικά το 1981 η Ελλάδα έμαθε να ζει με δανεικά χρήματα και οι νέοι χωρίς να το ξέρουν, έμαθαν να ζουν με αυτά σε φαινομενική ευμάρεια, διότι η Ελλάδα είχε μεγάλη πιστοληπτική ικανότητα κατά τους ιθύνοντες και κυβερνώντες.Κατά τους νέους σήμερα, θεωρείται αυτονόητο, ότι δικαιούνται να ζουν πλουσιοπάροχα
Η πλειοψηφία της σημερινής Ελλάδας αντελήφθη δυστυχώς, ότι γύρω στο 2008-2009 ζούσε με δανεικά χρήματα, όλα τα προηγούμενα χρόνια εννοώ 1981-2008. Αυτό το θεώρησε, ότι εξυπακούεται. Εγώ δεν το νομίζω.
Εν κατακλείδι θεωρώ, ότι θα πρέπει να παλέψουν σκληρά σε ατομικό επίπεδο μήπως και αναπτυχθούν ηθικά-πνευματικά-εμπορικά και να μην περιμένουν από κανέναν τίποτα, ο οποίος δεν πρόκειται να τους βοηθήσει, διότι ούτε μπορεί και ούτε θέλει.
Μοιραίο είναι ότι θα αναπηδήσουν και μεμονωμένες προσωπικές αξίες σε κάθε επίπεδο.Εξ’ άλλου αυτό το βλέπουμε σε μικρό επίπεδο από το επίπεδο των πρωταθλητών μας στον αθλητισμό. Προσωπικά συνηγορώ στο προσωπικό επίπεδο των πρωταθλητών που παρακολούθησα τον Ιούλιο του 2016.
Σήμερα για κάποιον ο οποίος έχει γενικά μισθό, μεγάλο ή μικρό, η ζωή θεωρείται εξευτελιστική-εξαθλιωτική ζώντας σε διασυρμό χωρίς να το θέλει ο ίδιος.
Τι περιμένετε από τη ζωή σας γενικά?
Απολύτως τίποτα παρόλο που εκ φύσεως τυγχάνω αισιόδοξο άτομο. Έχω πει ότι: ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ, ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ. ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΩΜΟ ΜΟΥ, ΕΧΩ ΕΝΑ ΓΟΛΓΟΘΑ ΝΑ ΑΝΕΒΩ. Το παρόν απόφθεγμα είναι προσωπικός τίτλος κατoχυρωμένος πνευματικά δηλαδή (copyright). Αυτός θα είναι και ο τίτλος του 50ου κιθαριστικού κομματιού που θα ανεβάσω
Σίγουρα και σύντομα στο YouTube.
Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια?
Ήδη συνθέτω ένα κοντσέρτο για κιθάρα και πιάνο αφιερωμένο στο Βραζιλιάνο συνθέτη VILLA LOBOS τον όποιον και θεωρώ κορυφαίο.
Ποια είναι τα πιο σπουδαία σας έργα?
Θεωρώ ότι τα μέχρι στιγμής καλά μου έργα είναι οι αφιερώσεις μου στο Segovia, στο Βαγγέλη Ασημακόπουλο, το ΚΟΜΜΑΤΙ για τρεις κιθάρες αφιέρωμα στο Χαράλαμπο Εκμεκτσόγλου και για δυο κιθάρες αφιέρωμα στους Fidel Castro & Che Guevara. Από τα έντεχνα λαϊκά ξεχωρίζω το τραγούδι με τίτλο Η ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ.
Ποια είναι η πορεία των έργων σας?
Αρκετά καλή. Εν τούτοις από πλευράς επισκεψιμότητας θεωρώ ότι είναι αδικημένα τα εξής ‘έργα: Αφιέρωμα στον Φάπα στο Σκαλκώτα στο Μηλιαρέση και στον John Williams.
Τι έχετε να πείτε για το έργο αφιέρωμα στο ΓΙΩΡΓΟ Μητσάκη?
Το αφιέρωμα τούτο θεωρείται ποιητική αδεία και υψηλή διανόηση. Θεωρώ προσωπικά ότι δικαιούται μια αφιέρωση για τα περίπου 6000 ωραία λαϊκά τραγούδια που συνέθεσε. Το κομμάτι αυτό έχει τις ακόλουθες ιδιομορφίες. Το κομμάτι είναι μια σύνθεση ατονική που ανήκει καθαρά στον 21ο αιώνα με μερικά στοιχεία τζαζ που παρουσιάζονται σε μερικά σημεία. Έχει την ιδιαιτερότητα να μην έχει ούτε αρχή αλλά ούτε και τέλος. Είναι μια σύνθεση που την αποκαλώ ως δημιουργία Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ. Καλό θα είναι να μελετηθεί τόσο ακαδημαϊκά όσο και από τους μουσικολόγους που πρέπει να τη δουν με το μικροσκόπιο.
Τι έχετε να πείτε για τη μουσική σας?
Είναι καθαρά ατονική με ενδιαφέρον που δεν πλήττει τον ακροατή ο οποίος με ενδιαφέρον παρακολουθεί την πορεία της σύνθεσης. Εκεί που σίγουρα βοήθησα είναι ότι ο ακροατής ασκείται σε αυτού του είδους τη μουσική με αποτέλεσμα να γυρίζει πανεύκολα πίσω στον Μπετόβεν και να τον ακούει εύκολα και ευχάριστα. Δηλαδή, αυτό ακριβώς το αντίθετο που έκανα προσωπικά πριν από πολλά χρόνια, ώστε να καταφέρω να δημιουργήσω τούτη τη μουσική αυτού του είδους.
Κάτι ευχάριστο?
Ένα κιθαριστικό μου έργο με τίτλο « Α DEDICATION TO THE MEMORY OF IGOR STRAVINSKY” επιλέγει από το YouTube ώστε συμπεριληφθεί από τους ίδιους στ κομμάτια ήχου επιπέδου 3D και περιμένω τα νέα τους ή ακόμα και το αποτέλεσμά τους.
Κάτι το πιο ευχάριστο?
Στον πόνο μου κιθάρα κράτα ακομπανιαμέντο. Η αγάπη μου για σένα είναι ένα crescendo.