1. Mιλήστε μας λίγο για το ταξίδι του Αυγουστίνου, τι πραγματεύεται και σε τι ηλικίας κοινό απευθύνεται…
Η παράσταση της σχολής μας “Το ταξίδι του Αυγουστίνου” απευθύνεται σε όλες τι ηλικίες. Μπορούν να την παρακολουθήσουν με το ίδιο ενδιαφέρον παιδιά και ενήλικες, διότι είναι ένα παραμύθι με ενιαίο θέμα και διαρκείς εναλλαγές μουσικών και χορογραφιών. Στη σκηνή εμφανίζονται όλοι όσοι φοιτούν στη σχολή μας, παιδιά και ενήλικες κάθε ηλικίας. Φέτος μάλιστα με ιδιαίτερη χαρά συμμετέχουν πέντε μητέρες μαθητριών μας, που παρακολουθούν το τμήμα του μιούζικαλ.
2. Δίνετε έμφαση, εκτός από τον χορό, στην αίσθηση της θεατρικότητας, του χιούμορ και της ευαισθησίας. Πόσο σημαντικά πιστεύετε ότι είναι όλα τα παραπάνω για έναν νέο χορευτή;
Ο συνδυασμός τεχνικής και έκφρασης είναι το ζητούμενο για να επικοινωνήσεις με τον θεατή και αυτό θεωρούμε ιδιαιτέρως σημαντικό να το μεταδίδουμε στους μαθητές και μαθήτριες μας ανεξαρτήτου ηλικίας.
Συγκεκριμένα “Το ταξίδι του Αυγουστίνου” έχει αφηγηματικό μοτίβο με αρχή, μέση και τέλος. Αυτό απαιτεί ιδιαίτερη έμφαση στην σωματική πειθαρχία και στην έκφραση για να εξελιχθεί ο μύθος εφόσον απουσιάζει ο προφορικός λόγος.
3. Έχετε αναλάβει την σχολή μετά την μητέρα σας Μαρία ντε Πετρίλλο και τον πατέρα σας Τάκη Βαρλάμο, πολύ σημαντικούς χορευτές, οι οποίοι διέπρεψαν στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ποιες είναι οι συμβουλές που κρατήσατε όταν αναλάβετε την διεύθυνση της σχολής;
Οι γονείς μου ήταν και είναι άνθρωποι των πράξεων.
Όντως είχαν σπουδαίες πορείες αλλά και παραδειγματική αφοσίωση στο επάγγελμα τους.
Σκληρή δουλειά με χαρά, σημασία στη λεπτομέρεια και καλούς συνεργάτες, αυτό διδάχθηκα.
Εδώ θέλω να αναφέρω τούς δικούς μου εξαιρετικούς συνεργάτες μου, την Βρισηίδα Σολωμού, Εύη Πάνου, Μαρία-Άννα Τηλιοπούλου δασκάλες και χορογράφους και σταθερές αξίες στην πορεία της σχολής μας. Χρησιμοποιώ πληθυντικό αριθμό γιατί θεωρώ ότι είμαστε ομάδα.
Επίσης την Αριάδνη Παπαπαναγιώτου και Δέσποινα Σακελλαροπούλου μαθήτριες μας που πλέον είναι επαγγελματίες και εργάζονται κοντά μας.
4. Ποιες διαφορές στις τεχνικές του μπαλέτου μπορεί να διακρίνει κάποιος τότε που ξεκίνησε η σχολή, πριν 35 χρόνια, με το σήμερα;
Η δομή του κλασικού χορού παραμένει ίδια, αυτό που εξελίσσεται και βελτιώνεται είναι η βαθύτερη προσέγγιση στις λεπτομέρειες της τεχνικής, της ακρίβειας και της ταχύτητας και τρόποι άσκησης που δίνουν καλύτερα αποτελέσματα σε λιγότερο χρόνο ενδεχομένως.
5. Το ταξίδι του Αυγουστίνου θα έχει και συνέχεια και μετά του Παπάγου;
“Το ταξίδι του Αυγουστίνου” ονομάστηκε έτσι από τον πρωταγωνιστή της παράστασης Αυγουστίνο Κούμουλο, ηθοποιό και χορευτή.
Τον είχαμε παρακολουθήσει σε δικές του θεατρικές παραστάσεις και μας δίνει ιδιαίτερη χαρά η συνεργασία μαζί του.
Η παράσταση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 17 Ιουνίου στο Κηποθέατρο Παπάγου, στις 8.30μμ, για ένα και μόνο βράδυ.
Σας ευχαριστούμε και σας περιμένουμε.