''Rock 'n roll is here to stay, It will never die It was meant to be that way, Though I don't know why I don't care what people say, Rock 'n roll is here to stay'' - Danny & the Juniors

Τρίτη, 21 Αύγουστος 2018

crowd copy

drive be wire


Πότε ξεκινήσατε την καριέρα σας και ποια ήταν η αφορμή για να πάρετε το όνομα σας?

Simone: ξεκινήσαμε να παίζουμε μαζί το 2005, ανακαλύπτοντας πως υπήρχε χημεία μεταξύ μας και μέσα σ ένα χρόνο περίπου γράψαμε ένα album. Το όνομα του group ήταν ιδέα του Alwin.
Alwin΄Ναι, υπάρχει πολύ drive and heavy ρυθμός στη μουσική μας … καθώς λοιπόν έκανα ένα ταξίδι με ένα πολύ παλιό αυτοκίνητο , το όποιο κυριολεκτικά στο τέλος του ήταν δεμένο με κομμάτια σύρματος εμπνεύστηκα το όνομα.


Ποιες είναι οι μουσικές σας επιρροές?

Simone: Heavy rock, classic rock, Masters of Reality, Pj Harvey καθώς επίσης Black keys η Soundgarden η Billy Holliday……αγαπώ πολύ τη μουσική αρκεί να είναι ειλικρινείς , ευαίσθητη …και να ροκάρει.!!
Alwin: Tool, Black Sabbath, The Melvins, τα καλά παλιά Missisipi Delta blues, R.L. Burnside, Alice In Chains, Oceansize, Cream και φυσικά, Kyuss!


Θέλετε να μας πείτε δυό λόγια για τις μέχρι τώρα δισκογραφικές σας δουλειές και τους συντελεστές τους?

Simone: Πριν ξεκινήσουν οι DbW, in 2005, πίσω στη δεκαετία του 90 έπαιζα με τους Cords(alternative rock) μια μπάντα με διεθνής τουρνέ και κάναμε 5 albums. Μετά από αυτό έκανα μερικές εμφανίσεις lo-fi-trip-hop με τους Telefunk. Τη τελευταία χρόνια κάναμε μια τουρνέ επανένωσης με τους Cords στη NL και κυκλοφορήσαμε ένα album/Dvd το Collage. Αλλά τώρα είμαι πίσω στη πρώτη μουσική μου αγάπη …το Heavy Rock, με τους DbW!!!
Alwin: Και δουλεύομαι σε γρήγορους ρυθμούς το τρίτο Drive By Wire album, από το οποίο έχουμε ανεβάσει το πρώτο κομμάτι “Static”στο site μας www.drivebywire.nl , για να ‘πάρετε μια γεύση’..


Το να είναι κάποιοι άνθρωποι μαζί και στη μουσική αλλά και στη ζωή τους είναι ασφαλώς κάτι ξεχωριστό που εσείς το πετύχατε..

Alwin: Εννοείς πως η Simone και ‘γω είμαστε παντρεμένη, και επίσης στην ιδία μπάντα? Είναι πράγματι εξαιρετικό, να είμαστε στην ίδια σκηνή… και πιστεύω πως οι ζωντανές εμφανίσεις μας έχουν πράγματι αυτό το επιπλέον πάθος και ενέργεια…Είναι επίσης πολύ όμορφο να μοιράζεσαι τις ίδιες περιπέτειες καθώς είσαι μαζί στις περιοδείες με τη μπάντα.

Έχετε συνεργαστεί και παίξει πάνω στη σκηνή μαζί με σημαντικά γκρουπ. Θα θέλατε να μας θυμίσατε κάποιες στιγμές που σας έρχονται πρώτες στο μυαλό?

Simone: Με τους Cords μια φορά με τους Foofighters,Godmachine, Nick Cave. Επίσης μοιραστήκαμε τη σκηνή με τους Sonic Youth στο Sziget festival in Budapest..Με τους Drive by Wire παίξαμε με τους φίλους μας από τοThe Gathering, ανοίξαμε επίσης για τη Brant Bjork, αυτό ήταν εξαιρετικό….Και παίξαμε με παιδία από το Mudhoney, και πήγαμε μετά στη πόλη για μπύρες, πράγματι καλά παΐδια….Κι τώρα έχουμε την ευκαιρία να ανοίξουμε για τους Kyuss. Καταπληκτικο; μια πο τις αγαπημενες μου μπάντες…δεν ξέρω τη θα προτιμούσα, να είμαστε το support τους στο show εδώ στην Ελλάδα η’ να τους βλέπω να παίζουν!



Ποιες ήταν οι εντυπώσεις σας από τις συναυλίες που δώσατε στη χώρα μας το

Simone: Το ελληνικό κοινό είναι ζεστό και αγαπητό, επίσης μου άρεσε το κονσέρτο των Nightstalker.
Alwin: Οι Έλληνες είναι πραγματικά παθιασμένοι, ειδικά με τη μουσική, κατά τη διάρκεια της συναυλίας το κοινό σου δίνει παρά πολλά, σε κάνει να παίζεις καλύτερα ,γρηγορότερα με περισσότερη δύναμη!


Τελειώνοντας και αφού σας ευχαριστήσω θερμά θα ήθελα να μου πείτε τα μελλοντικά σας

Simone:Μόλις κυκλοφορήσαμε στο διαδίκτυο το νέο μας τραγούδι “static”. Τώρα δουλεύουμε πάνω σε νέα τραγούδια και το νέο μας άλμπουμ θα κυκλοφορήσει αισίως το καλοκαίρι. Πρώτα όμως θα έχουμε λίγη διασκέδαση επί σκηνής, ανοίγοντας με τους Kyuss στην Αθηνα και μετα από 3 μερες στο Αμστερνταμ…Ναι!!

 

Τζανιδάκης Κων/νος

ocean mind


Ξεκινώντας την κουβέντα μας θα ήθελα να μου πείτε πότε πήρατε την απόφαση να σχηματίσετε το γκρουπ

-Το γκρουπ σχηματίστηκε το καλοκαίρι του 2008 με σκοπό την ένωση μουσικών επιρροών μας,όπου μέσα από αυτήν την ένωση γεννήθηκε και το πρώτο μας άλμπουμ.


Μιλώντας για τις μουσικές σας επιρροές που θα σταθούμε περισσότερο?

- Γκρούπ που έχουμε μουσική συγγένεια είναι οι Queens of the Stone Age, The Cult, Danzig αλλά και Emerson,Lake & Palmer.


Η πρώτη σας δισκογραφική δουλειά έχει τίτλο Alone We Walk Together We Fly. Μπορείτε να μας μιλήσετε λίγο για το ύφος των τραγουδιών αλλά και για τους συντελεστές της προσπάθειας ?

-Το ύφος των τραγουδιών κινείται ανάμεσα σε heavy rock/alternative φόρμες εμπλουτισμένα με ισχυρές δόσεις ψυχεδέλειας και prog rock.Πέρα απο εμάς τους τρεις,(Ζach, Peter , Lefty) παιχτικά βοήθησε και ο γκουρού της ηλεκτρονικής μουσικής Σεραφείμ Τσοτσόνης σ΄ένα τραγουδι του δίσκου.Η μίξη και το mastering έγιναν απο τον κιθαρίστα του γκρουπ, Πέτρο Πιερρακέα.


Από τις μέχρι τώρα ζωντανές σας εμφάνισες σας υπάρχουν κάποιες στιγμές που σας έρχονται πρώτες στο μυαλό?

-Υπάρχουν στιγμές πολλές αλλά θα αναφέρουμε ενδεικτικά το πρώτο live στο Γυάλινο Μουσικό θέατρο,στο τραγούδι "Mushroom fever" όπου ο Zach είχε αφήσει τα πλήκτρα και έκανε performance χωρίς να το γνωρίζει κανείς μας βέβαια!..έκτοτε στις συναυλίες το τηρούμε.Mια psycho εκδοχή του Arthur Brown με συνδιασμό κινήσεων!


Πιστεύετε ότι το internet έχει βοηθήσει τα νέα συγκροτήματα?

-Εχει βοηθήσει σε κάποιο σημείο,αφού ο χρήστης internet πια μαθαίνει πολυ πιο έυκολα ένα γκρουπ.Eμείς προσωπικά είμαστε του μέτρου για να μην χαθεί το συναίσθημα.


Ο δρόμος για την ελληνική rock και metal σκηνή είναι μακρύς και δύσκολος. Υπάρχει η στήριξη που χρειάζεται από τα ΜΜΕ?

-Πέρα απο κάποια web-zines και ελάχιστα μουσικά περιοδικά,δυστιχώς δεν υπάρχει στήριξη σε αυτό που λέμε ελληνική rock και metal σκηνή.Το μουσικό status quo στην Ελλάδα μοιάζει με δικτατορία.Προωθούμε ότι θέλουμε, ανεξάρτητα αν είναι ποιοτικό η όχι, αρκεί να μας κάνει να σκεφτόμαστε λιγότερο,να αισθανόμαστε λιγότερο και να διασκεδάζουμε απλά χωρίς πολλά πολλά, μια κατανάλωση στυγνή.Αυτοί που έχουν τα μέσα χρόνια τώρα, είναι οι ίδιοι που μερικές φορές το παίζουν ρόκ για να είναι επαναστάτες του δήθεν.Δεν μας προκάλεσε καμιά εντύπωση πως ο Ζακ κόπηκε απο ντοκυμαντέρ της ΝΕΤ γιατί μιλούσε για το στίχο και τη σημασία του, όπως δε μας προκαλεί καμιά εντύπωση
πως δισκογραφική πολύ γνωστή στην Ελλάδα, θα μας έκανε διάσημους εν μια νυκτί
αν αλλάζαμε τον στίχο μας σε γλυκανάλατο ελληνικό.Υπάρχουν πολλά κωμικοτραγικά που συνέβησαν ως τώρα με την κατάσταση στην Ελλάδα, αλλά δεν είναι επί του παρόντος.Πάντως νιώθουμε ντροπή και απογοήτευση την ίδια στιγμή που σε άλλες χώρες της Ευρώπης συμβαίνει το αντίθετο.Αλλά και αυτό είναι θέμα παιδείας, κάτι που δεν υφίσταται σε αυτόν τον τόπο.


Αν κάποιος θέλει να βρει στοιχεία για σας στο διαδίκτυο υπάρχουν σχετικές σελίδες?

-Βεβαίως!Σημειώστε:

http://www.facebook.com/pages/OCEAN-MIND/140097386480
http://www.myspace.com/zachsoceanmind
http://www.jamwave.com/oceanmind
http://musicwave.gr/OCEANMIND
http://oceanmind.webs.com/
http://www.reverbnation.com/oceanmind
http://www.jumpingfish.gr/OCEANMIND
http://twitter.com/oceanmindband
http://www.youtube.com/user/spentas1
http://soundcloud.com/oceanmindband
http://numberonemusic.com/oceanmind/
http://www.purevolume.com/OceanMind
http://oceanmind.official.fm/
http://oceanmind.buzznet.com/user/


Τελειώνοντας και αφού σας ευχαριστήσω θερμά θα ήθελα να μου πείτε για τα μελλοντικά σας σχέδια

-Aυτή την περίοδο γράφουμε τραγούδια για τον δεύτερο δίσκο, όπου θα είναι πιο straight rock ας το πούμε, βαρύ αλλά χωρίς αυτό να σημαίνει "φορτωμένο" από εξτρά κιθάρες η πλήκτρα.Το ελπιδοφόρο είναι ότι αρκετές δισκογραφικές του εξωτερικού έχουν δείξει ενδιαφέρον.Φυσικά, μέσα στα μελλοντικά σχέδια είναι η εμφάνιση σε φεστιβάλ της Ευρώπης καθώς αρχίζουν να γίνονται οι σχετικές επαφές και βέβαια λάιβ λάιβ λάιβ!Ευχαριστούμε με τη σειρά μας κι εμείς το Rock and Roll και την προσπάθεια που κάνει να προβάλει γκρούπ από την ελληνική rock και metal σκηνή και ευχόμαστε καλή συνέχεια! Εις το επανιδείν!


Τζανιδάκης Κων/νος


uriah heep 2
Τη συνέντευξη παραχώρησε ο Mick Box

Είναι μεγάλη μου τιμή που φιλοξενώ έναν τόσο σημαντικό καλλιτέχνη, ιδρυτικό μέλος ενός από τα σπουδαιότερα κατά τη γνώμη μου συγκροτήματα όλων των εποχών. Αλήθεια πότε συνειδητοποιήσατε ότι θέλετε να ασχοληθείτε με τη μουσική?

Ενδιαφέρθηκα να ασχοληθώ με τη μουσική στο σχολειό όταν έφυγα από αυτό δούλευα σε μια εταιρία εξαγωγών στη πόλη του Λονδίνου ώστε να ξεχρεώσω τις δόσεις της κιθάρας μου. Όταν πλήρωσα και την τελευταία δόση έπεσε στην αντίληψη μου πως έπρεπε να δουλέψω ως επαγγελματίας μουσικός.

Ποιά ήταν τα πρώτα σας μουσικά ακούσματα, οι αγαπημένοι σας καλλιτέχνες?

Μου άρεσαν οι jazz κιθαριστές όπως, Django Rheinhardt, Tal Farlowe, Les Paul and Mary Ford. Κατόπιν μου άρεσαν οι Buddy Holly και Eddie Cochran, λίγο αργότερα οι Beatles και οι Rolling Stones, νωρίτερα άκουγα και Jeff Beck με τους Yardbirds. Μέχρι και σήμερα ο Jeff beck παραμένει ο αγαπημένος μου κιθαρίστας.

Η ονομασία του γκρουπ προήλθε από ένα χαρακτήρα του κλασικού μυθιστορήματος του Charles Dickens, "David Copperfiled". Πως προέκυψε αυτό?

Μπήκαμε στο studio ως μπάντα που λεγόταν “Spice” για να ηχογραφήσουμε το πρώτο μας album το όποιο έγινε το “Very Eavy Very ‘Umble.” Ακούγοντας τα πρώτα μας τραγούδια ένιωσα πως έπρεπε να προσθέσουμε λίγα πλήκτρα για να δώσουμε στη μουσική μας λίγο χρώμα. Ήμουν μεγάλος λάτρεις των Vanilla Fudge οι οποίοι χρησιμοποιούσαν το Hammond για εφέ. Καθώς η μουσική μας είχε αλλάξει νιώσαμε πως χρειαζόμασταν νέο όνομα. Ο μάνατζερ μας πήγε τους 2 γιους του να παρακολουθήσουν μια ταινία, προερχόμενη από ένα βιβλίο του Charles Dickens με τίτλο “David Copperfield. Όταν επέστρεψε μας πρότεινε το όνομα Uriah Heep ο οποίος ήταν ένας από τους χαρακτήρες του φιλμ. Μας άρεσε και το υιοθετήσαμε.

Στο άλμπουμ Salisbury του 1971 συμμετείχε μία τεράστια ορχήστρα, πράγμα αρκετά πρωτοποριακό για την εποχή. Τι ακριβώς θέλατε να περάσετε στον κόσμο?

Ήταν μια δημιουργική περίοδος και οι δισκογραφικές σε ωθούσαν και σε υποστήριζαν σε αυτή τη κατεύθυνση. Ένα κομμάτι 20 λεπτών αισθανόμασταν πως χρειαζόταν ενορχήστρωση. Το προτείναμε και το επόμενο βήμα ήταν να βρεθούμε στο studio και να το ηχογραφήσουμε υπό την επιβλέψει του John Fiddy.
Αν ζητηθεί αυτό σήμερα από μια δισκογραφική εταιρεία , θα περάσουν 6 μήνες με τους λογιστές και τους δικηγόρους, για να δουν αν τελικά μπορούν να το καλύψουν.

Ακούγοντας τραγούδια όπως τα Sympathy, Easy Livin', Gypsy, July Morning, Lady in Black, Firefly, Free Me, Return to Fantasy και πολλά ακόμα, καταλαβαίνει κανείς σε όλο του το μεγαλείο την έννοια της διαχρονικότητας στη μουσική. Τι νομίζετε ότι ήταν αυτό που έκανε τόσα πολλά τραγούδια άφθαρτα από το χρόνο?

Υπήρχε μια ειλικρίνεια εκεί. Αυτά τα τραγούδια παιχτήκανε με πάθος στο studio και αυτό ήταν κάτι που πέρασε στο κοινό. Ήταν επίσης καλά τραγούδια τα οποία άντεξαν το τεστ του χρόνου. Όλη αυτή η μουσική είναι κλειδωμένη στην εποχή που ηχογραφήθηκε, και έγινε κομμάτι της ζωής των ανθρώπων, κάτι το οποίο είναι εκπληκτικό.

Πως θα χαρακτηρίζατε τον ήχο σας?

Ο ήχος μας ήταν δυναμικός και συνάμα ευγενής . Χρησιμοποιούσαμε ως ηχητικό εφέ το Hammond Organ και το δυναμικό παίξιμο της κιθάρας μου. Επιπλέον είχαμε πέντε άτομα στα φωνητικά, έτσι οι αρμονίες μας ήταν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του ήχου μας. Χρησιμοποιούσαμε τα φωνητικά μας σχεδόν σαν όργανο.

Το κοινό στην Ελλάδα σας υποδέχτηκε πολύ θερμά, κάτι που αναμένεται να κάνει και φέτος σε λίγες μέρες

Είχαμε ακούσει πολλά γι αυτό στο παρελθόν και ότι κοινό στην Ελλάδα είναι από τα καλύτερα στον κόσμο. Είναι τόσο παθιασμένοι για τη μουσική τους – τη μουσική που αγαπούν- όσο και εμείς που τη δημιουργούμε και τη παίζουμε.

Έχετε συνεργαστεί με μεγάλους καλλιτέχνες. Ξεχωρίζετε κάποιες συνεργασίες από αυτές, που ίσως και να θέλατε να επαναλάβετε?

Στη πραγματικότητα όχι! Πιστεύω πως κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει μονό μια φορά και να έχει μεγάλη ανταπόκριση καθώς και σπουδαίο αποτέλεσμα.

Πόσο έχει αλλάξει η μουσική από τη δεκαετία του ’70 μέχρι σήμερα?

Πιστεύω πως έχει αλλάξει αρκετά καθώς η τεχνολογία είναι κατά μια έννοια υπεύθυνη για τις αλλαγές αυτές. Πολλές μπάντες ηχογραφούν σε διαφορετικά σημεία ανά τον κόσμο, στα σπίτια τους και στους υπολογιστές τους. Αυτό είναι ένα γεγονός το όποιο μας βρίσκει αντιθέτους, καθώς θα πρέπει να είμαστε όλοι στο studio, να παίζουμε την ίδια στιγμή και να «αιχμαλωτίζουμε» το παίξιμο της μπάντας ως σύνολο, σε ένα παλμό.

Πρόσφατα γιορτάσατε τα τεσσαρακοστά σας γενέθλια. Οι Uriah Heep νιώθουν δυνατοί για να συνεχίσουν για πολλά χρόνια ακόμα?

Μόλις ολοκληρώσαμε την ηχογράφηση του νέου μας CD “Into The Wild,” το όποιο βρίσκεται στο στάδιο της μίξεις. Νιώθουμε δυνατοί και έχοντας θετική ενεργεία θα συνεχίσουμε κάνοντας τουρνέ στις 53 χώρες όπου θα δώσουμε συναυλίες

Πιστεύετε ότι το internet παίζει θετικό ή αρνητικό ρόλο ως αναφορά την εξέλιξη της μουσικής?

Για να είμαι ειλικρινείς πάντα θα υπάρχουν καλά και κακά αποτελέσματα από αυτό..! Παρόλα αυτά η αμεσότητα του ιντερνετ , και η επαφή με τους οπαδούς είναι πραγματικά υπέροχη. Είναι πολύ σημαντικό στις μέρες μας και την γενιά μας να συνδυάζεις όλη αυτή την τεχνολογία για να βγάλεις κάτι θετικό

Τελειώνοντας και αφού σας ευχαριστήσω θερμά θα ήθελα να μου πείτε τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον.

Τα μελλοντικά μας σχεδία είναι απλά, είναι η κυκλοφορία του νέου μας CD και η περιοδεία σε όσα περισσότερα μέρη μπορούμε καθώς βρισκόμαστε στα καλύτερα μας. Ευχαριστούμε πολύ και μεις.

 
Τζανιδάκης Κων/νος

apostolos kaltsas


Ξεκινώντας την κουβέντα μας θα ήθελα να μας πεις για τα πρώτα σου ερεθίσματα, αυτά που σε έκαναν να αγαπήσεις αυτό που τελικά ακολούθησες

Μεγάλωσα με τα ακούσματα του πατέρα μου, τα λαϊκά, το δημοτικό τραγούδι, τον Θεοδωράκη και τον Λοίζο. Όσο μεγάλωνα συνειδητοποιούσα πως κάθε φορά που άκουγα κάτι που μου άρεσε ένιωθα να εξευγενίζομαι σαν άνθρωπος..¨Όταν ανακάλυψα τους Beatles από μια κασέτα της αδερφής μου ήξερα πια ότι αυτό ήθελα να κάνω!

Ασχολήθηκες και με άλλα μουσικά όργανα, αλλά τελικά κατάφερε να σε κερδίσει το μπάσο

Ξεκίνησα με ακορντεόν, συνέχισα με κιθάρα, πιάνο και κρουστά αλλά όταν άρχισα να παίζω με μπάντες συνειδητοποίησα πόσο αθόρυβα 'ηγετικός' ήταν ο ρόλος του μπάσου και με ενθουσίασαν οι δυνατότητές του! Κι επειδή είχα ήδη αρχίσει να γράφω δικά μου τραγούδια σκέφτηκα πως ήταν το ιδανικό όργανο δια του οποίου θα μπορούσα να διευθύνω και να 'οδηγώ' ένα δικό μου σχήμα. Ο μπασίστας είναι ο κινητήριος μοχλός της 'ομάδας', κάτι σαν playmaker!

Η συμμετοχή σου στα Υπόγεια Ρεύματα είναι ασφαλώς ένα σημαντικό κομμάτι της καριέρα σου με πολλές ευχάριστες στιγμές

Περνάμε πολύ όμορφα με τα παιδιά στις συναυλίες μας, έχω ταξιδέψει σε κάθε γωνιά της Ελλάδας μαζί τους, το σημαντικότερο όμως είναι ότι ο καθένας μας είναι ελεύθερος να εκφράζεται μουσικά όπως ακριβώς αισθάνεται χωρίς να διαταράσσεται η συλλογικότητα και η δυναμική της μπάντας, είμαστε 4 ισότιμες ατομικότητες στο ίδιο σύνολο κι αυτό είναι υπέροχο!

Το 2010 κυκλοφόρησε η δισκογραφική σου δουλειά με τίτλο «Μυθοτοπία», σε δικούς σου στίχους, μουσική και ενορχήστρωση. Ποιο είναι ακριβώς το μουσικό ύφος που προσπάθησες να περάσεις στο κοινό?

Δεν προσπάθησα να περάσω κάποιο συγκεκριμένο ύφος δεδομένου ότι είναι μια πολυσυλλεκτική δουλειά ,καθώς τα τραγούδια εμπνέονται από διαφορετικούς τόπους και ταξίδια κι έπρεπε συνεπώς να αποδοθούν σε διαφορετικά μουσικά στυλ και με ποικίλα ηχοχρώματα. Υποψιάζομαι όμως ότι ακριβώς αυτή η έλλειψη μουσικής ομοιογένειας είναι που χαρακτηρίζει το ύφος μου: Η απενεχοποιημένη μείξη πολλών ετερόκλητων ιδιωμάτων που υπηρετούν μια ενιαία σε ύφος τραγουδοποιία.

Τον συγκεκριμένο δίσκο τίμησαν με τη συμμετοχή τους σπουδαίοι καλλιτέχνες. Πως κύλησαν αλήθεια οι ώρες στο στούντιο?

Αυτός ο δίσκος έγινε με πολύ αγάπη..Όλοι συμμετείχαν με την καρδιά τους σαν τα τραγούδια να ήταν δικά τους κι αυτό με τίμησε πάρα πολύ..Ταυτόχρονα όμως όφειλα να είμαι πολύ οργανωτικός και ξεκάθαρος σ αυτό που ήθελα για να συντονίσω μια τόσο πολυπληθή ομάδα μουσικών. Προσπαθούσα να απολαμβάνω αλλά συγχρόνως και να μαθαίνω από κάθε στιγμή της ηχογράφησης!

Διετέλεσες μουσικός κι ενορχηστρωτής της φημισμένης παράστασης «Ήρωες» στο Μικρό Παλλάς για 2 ολόκληρα χρόνια. Θα ήθελες να μας μεταφέρεις την εμπειρία σου?

Ήταν μια πρωτόγνωρη για μένα εμπειρία να συμμετέχω σε μια τόσο εμπορική παράσταση αφού μέχρι τότε συνεργαζόμουν συνήθως με πειραματικές θεατρικές ομάδες. Ο άψογος επαγγελματισμός της Ελένης Γκασούκα που έγραψε και σκηνοθέτησε την παράσταση αλλά και το απίστευτο ταλέντο όλων των παιδιών του θιάσου μου έμαθε ότι επιτυχία έχει ότι γίνεται με κέφι και πολύ δουλειά!

Ετοιμάζεις κάποιες ζωντανές εμφανίσεις αυτό το διάστημα?

Με τους εξαιρετικούς συνεργάτες μου θα παρουσιάσουμε τη 'Μυθοτοπία' στη μουσική σκηνή Αυλαία στις 15 και 22 Φεβρουαρίου, όπου θα συμμετέχουν ο Απόστολος Ρίζος και η Γεωργία Νταγάκη αντίστοιχα. Επίσης δουλεύω ένα solo bass project που θα παρουσιάσω στο Παρίσι τον Απρίλιο.

Πιστεύεις ότι ο ρόλος του internet βοηθάει τους νέους καλλιτέχνες?

Το μόνο που μπορεί να βοηθήσει τους νέους καλλιτέχνες είναι η 'εκπαίδευση' του κοινού. Αν το αισθητήριό του είναι καλλιεργημένο τότε μπορεί μέσω του διαδικτύου να ανακαλύψει αυτούς που αξίζουν, διαφορετικά το διαδίκτυο απλά επιτείνει την άγονη υπερπληροφόρηση και σύγχυσή του.

Σίγουρα πάντως σιγά σιγά χάνεται η μαγεία κάποιων πραγμάτων, όπως ήταν τα εξώφυλλα των δίσκων και ο συμβολισμός που τα συνόδευε. Ειδικά όταν γίνεται download ελάχιστοι ασχολούνται.

Γιατί οι νέες γενιές έχουν μάθει δυστυχώς να 'καταναλώνουν' μουσική με μια λογική fast-food!Γι αυτό ακριβώς με την ανεξάρτητη δισκογραφική 'Παρουσία', δώσαμε πολύ βάρος στην καλαίσθητη έκδοση του cd που αποτελείται από 40σέλιδο βιβλιαράκι με κείμενα και εικόνες και εισάγει τον ακροατή σ έναν ολόκληρο κόσμο.

Τελειώνοντας και αφού σε ευχαριστήσω θερμά θα ήθελα να μου πεις τα σχέδια σου για το άμεσο μέλλον πέρα των συναυλιών

Το μόνο που θέλω είναι να συνεχίσω να εμπνέομαι και να δημιουργώ μουσική γι αυτά που μ’ απασχολούν, γι αυτά που με 'καίνε'...Σ ευχαριστώ κι εγώ για τις εύστοχες ερωτήσεις!

Τζανιδάκης Κων/νος

RIVER UNFED

Καλησπέρα παιδιά! Αρχικά δώστε μας μερικές πληροφορίες για το συγκρότημα.

Καλησπέρα και σε εσένα! Οι RiverUnfedδημιουργήθηκαν ένα χρόνο πριν για την ακρίβεια από τον Κώστα (κιθάρα) και τον Θοδωρή(φωνητικά). Μετά ακολούθησαν ο Σπύρος(μπάσο), ο Νίκος (ντραμς) και ο Βασίλης(κιθάρα). Συναντηθήκαμε όλοι μαζί για να κάνουμε πολύ απλά αυτό που αγαπάμε!

 

Κυκλοφορήσατε τοEPσας πριν μερικούς μήνες. Αντίδραση από τον κόσμο λάβατε ή δεν έχετε προλάβει να το παρουσιάσετε ακόμα;
(κριτική του EP εδώ: link)

Το έχουμε παρουσιάσει το EPκαι το έχουμε μαζί μας σε κάθε liveγια να το αγοράσει όποιος ενδιαφέρεται.Οι αντιδράσεις είναι πάρα πολύ ενθαρρυντικές, έχουμε ενθουσιαστεί με το γεγονός ότι ενώ δεν παίζουμε κάθε Σάββατο livesο κόσμος μας γνωρίζει και φαίνεται να γουστάρει τι υλικό μας και αυτό είναι πάρα πολύ καλό και ευχάριστο για μας.

Που έγιναν οι ηχογραφήσεις και με ποια άτομα συνεργαστήκατε;

Οι ηχογράφηση, η μίξη και το masterέγιναν στο Grindhousestudioμε τον Γ.Μπόκο(RottingChrist)και τον Β.Γκουβάτσο. Ήταν πραγματικά μια πολύ καλή δουλειά με άκρως ικανοποιητικό αποτέλεσμα για μας.

 

Έχετε λάβει αρκετές κριτικές σε διάφορα sitesαλλά και έντυπα. Όμως αυτό που πραγματικά μετράει είναι η γνώμη του κόσμου. Τιfeedbackέχετε λάβει γενικά για το συγκρότημα;

Όπως είπαμε και πριν η ανταπόκριση είναι πολύ θετική από τον κόσμο και από τα διάφορα έντυπα και μουσικά sitesμιλώντας με πολύ κολακευτικά σχόλια για τα κομμάτια μας αλλά όπως επίσης για την παραγωγή και για το artwork.Είναι πολύ σημαντικό αυτό γιατί έτσι μας μαθαίνουν πιο πολλά καινούργια άτομα μιας και το internetκαι ο τύπος στις μέρες μας είναι ισχυρά μέσα για την προώθηση του υλικού οποιασδήποτε μπάντας.

Στιχουργικά με τι καταπιάνεστε;

Κυρίως με θέματα που μας απασχολούν. Όχι οπωσδήποτε με κάποιας συγκεκριμένης«φύσης» αλλά όσα μας δίνουν ας πούμε κίνητρο να γράψουμε για αυτά και φυσικά μας επηρεάζουν και θέλουμε να θίξουμε με τον τρόπο μας.

 

Η διαδικασία σύνθεσης των τραγουδιών σας ποια είναι; Ακολουθείτε το "ας παίξουμε κάτι που να μοιάζει στην Χ μπάντα";

Σαφώς και όχι. Για να σου πω την αλήθεια τα 4από τα πέντε άτομα στην μπάντα ξέρουν κιθάρα οπότε καταλαβαίνεις ότι όλοι συμμετέχουν στην σύνθεση. Πέρα από αυτό προσπαθούμε να δημιουργήσουμε τον δικό μας ήχο και ταυτότητα ώστε να ικανοποιούνται πρώτα από όλα τα δικά μας αυτιά και μετά των υπολοίπων.

Μιας και είπαμε για μπάντες. Βασικές επιρροές σας είναι οι...;

Πολλές είναι οι επιρροές που έχουμε γενικά από όλο το φάσμα του μέταλ ήχου αλλά και όχι μόνο. Ακούμε για παράδειγμα mainstream,dubstepακόμα και ελληνική μουσική. Δεν περιοριζόμαστε σε τίποτα ούτε έχουμε παρωπίδες σε οτιδήποτε μας αρέσει σαν άτομα.

 

Στην Ελλάδα τι γίνετε; Υπάρχει μία αρκετά"δυνατή" σκηνή. Υποστήριξη από τον κόσμο όμως;

Είναι αλήθεια ότι υπάρχει δυνατή σκηνή. Το θέμα με τη προσέλευση του κόσμου είναι λίγο λεπτό διότι ξέρουμε όλοι ότι αν υπάρχουν μέρα παρά μέρα livesδεν είναι δυνατόν όσο και να θεςνα πας σε όλα. Παρόλα αυτά πιστεύουμε πως αν κάποιος αξίζει πραγματικά θα έχει και μια δυνατή ανταπόκριση από τον κόσμο. Έχουν στενέψει τα όρια και πλέον μόνο οι πραγματικά καλές μπάντες θα ξεχωρίσουν και θα επιβιώσουν.

Επόμενηliveεμφάνισή σας πότε είναι;

Παίζουμε στο WackenMetalBattleπρος το παρόν στις 17 Απρίλη και προσπαθούμε να κάνουμε κάποια livesστην επαρχία γιατί η ανταπόκριση του κόσμου όσες φορές έχουμε παίξει είναι φοβερή, περνάμε πάντα πάρα πολύ καλά και γενικά η επαρχία είναι πολύ δυνατή!

Τοfull-lengthalbumσας να το περιμένουμε σύντομα;

Ξεκινήσαμε ήδη και έχουμε αρκετά καινούργια κομμάτια και πιστεύουμε μέχρι το καλοκαίρι αν όλα πάνε καλά να μπούμε να ηχογραφήσουμε και να ετοιμάσουμε έναν πολύ καλό δίσκο.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

Εμείς ευχαριστούμε για τον χρόνο σας και που μας προβάλατε μέσα απο το site σας.

Sites:
www.myspace.com/riverunfed
www.youtube.com/user/RiverUnfedTv

 

Νίκος Σουλαντίκας

sun of nothing


Καλησπέρα παιδιά!Πραγματικά ανυπομονούσα να κυκλοφορήσετε το νέο δίσκο σας για να βρω την ευκαιρία για επικοινωνία!

Ευχαριστούμε και εμείς για την συνέντευξη και το ενδιαφέρον.

Μπορείτε να παρουσιάστε τους SunOf Nothingσε αυτούς που δεν σας έχουν ακόμα γνωρίσει στα 10 χρόνια ζωής σας;

Οι sunofnothingείναι μια ομάδα φίλων πάνω από όλα που παίζουν μαζί μουσική κλαίνε και γελάνε μαζί στις καλές και στις κακές στιγμές.Παίζουμε μουσική πάνω από όλα που πρώτα αρέσει σε μας και ύστερα για τους άλλους.Δεν ξέρω πως μπορεί να ακούγεται αυτό αλλά στην τελική όλες οι αγαπημένες μας μπάντες αυτό κάνουν. Οπότε λοιπόν ο υποψήφιος ακροατής δεν πρέπει να περιμένει ένα είδος μουσικής. Παίζουμε και θα παίζουμε αυτό που μας βγαίνει από την καρδιά και αισθανόμαστε εμείς.Οπότε σε έναν δίσκο μπορεί να ακούσει οτιδήποτε. Κινούμαστε πάντα ανάλογα με το πώς νιώθουμε και θεωρούμε ότι είναι κάτι αληθινό αυτό που βγαίνει.
Και αυτές τις μέρες έχουμε το τρίτο άλμπουμ σας να κυκλοφορεί.
Αν εξαιρέσουμε το logo σας,το artworkφαίνεται να κινείται σε “...AndVoices, Words,Faces, Completethe Dream”επίπεδα. Έγινε ηθελημένα αυτό;

Το artworkτου πρώτου δίσκου το επιμελήθηκε ο Γιάννης, ο κιθαρίστας μας. Βγήκε σε συνάρτηση με τους στίχους και το feelingεκείνης της εποχής. Στον δεύτερο δίσκο το επιμελήθηκα εγώ με βάση πάλι τους στίχους. Βέβαια ενώ υπήρχε ζωγραφιά το κάναμε πιο χαοτικό και μεταλλάχτηκε αρκετά με το pc.Απλώς το conceptήταν πιο χαοτικό και προτιμήσαμε ένα πιο βαρύ και σκοτεινό artworkπου έδενε και με το feelingτης μουσικής. Στον τρίτο δίσκο το artworkτο έπιασε ο Γιάννης πάλι με βάση των στίχων που του είχα δώσει. Περάσαμε αρκετό καιρό μέχρι να καταλήξουμε τελικά αλλά προσωπικά πιστεύω πως έχει δέσει πολύ καλά με το feelingκαι την φάση των στίχων. Η δουλεία που έχει κάνει είναι καταπληκτική και προσωπικά μας αρέσει να υπάρχει artworkσαν artwork.Μία ολοκληρωμένη δημιουργία δηλαδή.Περιμένουμε πως και πως να το δούμε τυπωμένο κιόλας πάνω σε βινύλιο!!

 

Κατά πόσο είστε συνδεδεμένοι με τον Ντανταϊσμό;Θα χαρακτηρίζατε την μουσική σας ως έναArt Manifesto;

Λίγο πολύ ασχολούμαστε σαν άνθρωποι με της τέχνες και σίγουρα ο ντανταϊσμός είναι ένα κίνημα που μας αρέσει. Δεν ξέρω βεβαία κατά πόσο είμαστε επηρεασμένοι. Ο όροςartmanifestoείναι νομίζω αρκετά βαριά σαν έννοια ώστε να το χαρακτηρίζαμε έτσι. Δεν υπάρχει βασικά νόημα να βάζεις ταμπέλες.Είναι μουσική. Είναι ότι μας βγαίνει.Δεν ξέρω μπορεί κάποιος να το θεωρήσει έτσι. Δικιά του άποψη και σεβαστή. Αλλά από το στόμα μας δεν πιστεύω να χαρακτηρίζαμε ποτέ έτσι αυτό που κάνουμε!Έλα έλεος!χαχα!
Πόσο δύσκολο πιστεύετε ότι είναι για έναν καινούργιο ακροατή να κατανοήσει την μουσική σας;
Δεν πιστεύουμε ότι παίζουμε δύσκολη μουσική και ότι πρέπει ο άλλος να είναι μέγας μουσικόφιλος ώστε να κατανοήσει τα ακατανόητα. Στην τελική βασικά αυτό που μετράει είναι να ακούσει κάποιος πρώτα.
 
Με ποια άτομα συνεργαστήκατε για την παραγωγή του δίσκου;
Ο δίσκος ηχογραφήθηκε στο mothstudioστο στούντιο το οποίο κάνουμε πρόβες από τον Γιάννη Tσιακόπουλο. Ειναι μεγάλο προτέρημα να ηχογραφείς κάπου που ξέρεις τι γίνεται και που ξέρεις τι να περιμένεις.Γιατί δεν υπήρχε και άγχος το να τελειώσουμε γρήγορα για να προλάβουμε κανένα deadline.Κινηθήκαμε με τον ρυθμό μας και με την ησυχία μας. Το μάστερ του δίσκου έγινε από τον Στέλιο Εφεντάκη η αλλιώς S_FXαπό τους gardenboxκαι είμαστε ικανοποιημένοι και από τους δυο τόσο από τον Γιάννη όσο και από τον Στέλιο(τον κωλόγερο) αχχαχα!
 
Είδα ότι έχετε κανονίσει 3 liveστην Ρουμανία. Τι ακολουθεί μετά;
Δεν έχουν οριστικοποιηθεί ακόμα οι εμφανίσεις στην Ρουμάνια οπότε μπορεί να είναι και άλλες. Πάντως πριν πάμε Ρουμάνια θα παίξουμε εδώ μερικά liveμετά Βουλγαρία, Ρουμάνια, Τουρκιά και πάλι εδώ. βέβαια όλο και κάτι μπορεί να αλλάξει. Επίσης ετοιμάζονται μερικές εμφανίσεις για Ευρώπη κατά τον Ιούνιο.
 
Μετά το “Idiotwannabe Maradonadrummer”incident που αναρτήσατε στο Myspaceσας, το liverelease partyέχει ακυρωθεί. Πρέπει να περιμένουμε κάτι αργότερα. Δεν γίνεται να μας αφήσετε απ'έξω. Σωστά;
ΕΕΕ ναι κοίτα την από πάνω ερώτηση!χεεχεχ!!!
 
Αναμφίβολα είστε από τα κυριότερα ονόματα της ελληνικής σκηνής που έχουν κρατηθεί στο προσκήνιο για πολλά χρόνια. Ποιο είναι το μυστικό για μία ανερχόμενη μπάντα να μπορέσει να επιβιώσει; Αρκεί μόνο το ταλέντο;
Το να είσαι αληθινός σε αυτό που κάνεις να μην ακούς της διάφορες σειρήνες που υπάρχουν γύρω σου κατά καιρούς μπορούν να σε κάνουν να παραμείνεις κάπου χωρίς πολλά πολλά.Το αν είμαστε από τα κυριότερα ονόματα αυτό μονό ο χρόνος μπορεί να το δείξει και όχι εμείς. Απλώς παίζουμε μουσική και δημιουργούμε. Νομίζω ότι άμα είσαι πραγματικά καλός σε αυτό που κάνεις αργά η γρήγορα κάτι θα γίνει. Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο να απαντήσω.
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για τον χρόνο σας! Εύχομαι ταχεία ανάρρωση και γρήγορα ξανά στην σκηνή!
Και εμείς το ελπίζουμε! Ευχαριστούμε για την συνέντευξη!!!

Site:

www.sunofnothing.com
www.myspace.com/sunofnothing

Νίκος Σουλαντίκας

motivo4


Καλησπέρα σας. Ξεκινώντας την κουβέντα μας θα ήθελα να μου πείτε πότε ξεκινήσατε την πορεία σας και πως καταλήξατε να πάρετε αυτή την απόφαση.

Ξεκινήσαμε πριν 10 χρόνια. Μουσικοί παίζοντας σε διάφορες μπάντες. Συναντήσαμε την Αννα σε ένα studio ηχογράφησης και είπαμε να “κάνουμε συγκρότημα”. Η απόφαση ήταν κάτι το πολύ αυθόρμητο μεταξύ καφέ και τσιγάρου.


Αν και σίγουρα οι μουσικές σας επιρροές θα είναι πολλές και σε κάποια σημεία να διαφοροποιούνται, θα ήθελα να μου αναφέρεται κάποιες που ξεχωρίζετε.

Ας τα πάρουμε από την αρχή. Ολα τα 70's που έβαλαν τις βάσεις στη ροκ μουσική. Led Zeppelin, Rolling Stones, Eric Clapton, Who κλπ. Δεν γίνεται να είσαι μουσικός χωρίς αυτά τα ακούσματα και επιρροές. (Εχω ένα παιδάκι στη γειτονιά μου γύρω στα 13, που προσπαθεί να παίξει το... 2010, το Smoke on the water στην ηλ. Κιθάρα). Αυτά είναι οι... βάσεις.
Μετά τις βασικές επιρροές, πάμε παρακάτω: AC/DC, U2, Prince, Queen, Police, Talking Heads, R.E.M.
Ακόμη παρακάτω: Smashing Pumpkins, Pearl Jam, Jane's Addiction, Soundgarden, Nine inch nails, Nirvana, Rage against the machine, Radiohead, Red hot chilli peppers, Tool, Perfect Circle, και πολλά άλλα. Βάλε και λίγο πεντατονία από Ηπειρο, βάλε και λίγο Mussorgsky και έτοιμη η... σαλάτα.


Πέρασαν 7 ολόκληρα χρόνια μέχρι να κάνετε κάποια νέα δισκογραφική δουλειά. Τι έπαιξε ρόλο σε αυτό ?

Δεν είμαστε “επαγγελματίες” της δισκογραφίας που κάθε χρόνο πρέπει να βγάζουμε δίσκο με ό,τι κι αν αυτό συνεπάγεται. Δεν θέλαμε επίσης να βγάλουμε “μισό” δίσκο. Δηλ. Κάποια κομμάτια που να είναι οκ και να γεμίσουμε το υπόλοιπο με πρόχειρα φτιαγμέμα κομμάτια μόνο και μόνο για να κυκλοφορήσει. Θέλαμε να είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα. Το συμβόλαιο με την “πρώην” δισκογραφική μας είχε λήξει, οπότε δε μας πίεζε κανείς. Το ρίξαμε και κανα-δυό χρόνια έξω, και έτσι πέρασε... ο καιρός. Δεν λέω... καθυστερήσαμε όμως σημασία έχει ότι “Το Κλειδί” κυκλοφορεί το 2010. Ισως να ήταν... γραφτό να έχει καλό timing μιας και οι κοινωνικές αναφορές που έχουν τα περιεχόμενα του, ταιριάζουν απόλυτα με αυτά που συμβαίνουν σήμερα στη χώρα.

Ο νέος σας δίσκος λοιπόν έχει τίτλο ‘’Το Κλειδί’’. Θα θέλατε να μας πείτε σε τι ύφος κινείται αλλά και να μας αναφέρετε τους συντελεστές του?

Ο δίσκος αυτός έχει πολλά “γκάζια”. Και δύο “όψεις”.
Η μία άγρια, σκοτεινή και επιθετική, δείχνει τον θυμό μας. Άλλωστε δεν είμαστε μόνο εμείς έτσι, όλη η κοινωνία είναι. Ως μουσικοί οφείλουμε να αφουγκραζόμαστε την κοινωνία.
Η άλλη εξηγεί ως ένα βαθμό την ύπαρξη της σκοτεινής πλευράς. Είναι αυτό που έχουμε “ξεχάσει” ότι είμαστε. Ευαίσθητη και προβληματισμένη, αναδεικνύει την ανθρώπινη διάσταση, σε σημείο που να σε παραπέμπει στην παιδική αθωότητα και στις πραγματικές ανθρώπινες αξίες.
"Το Κλειδί" είναι αγριο, απαλό, ευαίσθητο, πικρό, προβληματισμένο και, το κυριότερο, είναι αληθινό. Είναι... εμείς.
Μουσική και στίχους έγραψαν ο Γιώργος Αρχοντάκης και ο Άρης Τσουκαντάς, με την στιχουργική συνδρομή των: Νικήτα Κλίντ (Το ψυγείο), Δημήτρη Μητσοτάκη (Μείνε αυτό που είσαι) και Μαρκέλλας Σελιανίτου (Τώρα ή ποτέ).
Παραγωγή και μίξη ο Γ. Αρχοντάκης. Το mastering έγινε στο Los Angeles από τον John Cuniberti ο οποίος έχει στο ενεργητικό του, εκτός από τα mastering συγκροτημάτων όπως Aerosmith και Dead Kenedys, και ένα βραβείο Grammy το 2008! Το δε artwork, ανέλαβε ο Αριστοτέλης Πατρικαράκος.


Ο ρόλος του internet στη ζωή μας πιστεύετε ότι βοηθάει τους νέους καλλιτέχνες?

Το Internet είναι το μέλλον και μονόδρομος.
Αναμφισβήτητα βοηθάει τους νέους καλλιτέχνες γιατί οι νέες τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών αλλάζουν τα δεδομένα στον τρόπο που παράγεται και διανέμεται η μουσική. Νέα πραγματικότητα είναι η απευθείας σχέση καλλιτέχνη – κοινού χωρίς διαμεσολαβήσεις (πολυεθνικές κλπ) Όλο και περισσότεροι καλλιτέχνες επιλέγουν την προώθηση και διάθεση της μουσικής τους στο διαδίκτυο με μεγάλη μάλιστα επιτυχία.


Τελειώνοντας και αφού σας ευχαριστήσω θερμά θα ήθελα να μου πείτε τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον

Το άμεσο μέλλον ξεκινά με τη live παρουσίαση του album στο “Οξυγόνο Live” τη Δευτέρα 13 Δεκέμβρη 2010 στις 10 το βράδυ.
Εκεί θα συνδέσουμε το παρελθόν μας με το παρόν μέσα από μουσική και Video art.
Θα συμμετέχουν επίσης ο Νικήτας Κλιντ και ο Δημήτρης Μητσοτάκης, για να τραγουδήσουμε on stage τα τραγούδια που γράψαμε μαζί.
Μετά θα ξεκινήσουμε Live ανά την Ελλάδα.
Άλλωστε “H πραγματική επικοινωνία με τον κόσμο γίνεται μόνο μέσα από τα live”.


Τζανιδάκης Κων/νος

minor mine


Καλησπέρα παιδιά. Πότε πήρατε την απόφαση να φτιάξετε τους Minor Mine?

Ξεκινήσαμε να παίζουμε από  το φθινόπωρο του 2007. Βέβαια όλοι μας παίζαμε σε διάφορες μπάντες της Θεσσαλονίκης από τη δεκαετία του ’90.

 
 

Τα προσωπικά σας ακούσματα που κινούνται?

Σε ένα μεγάλο φάσμα της μουσικής παραγωγής των τελευταίων εξήντα χρόνων. Από τα roots, country blues, rock’n’roll στα garage και την ψυχεδέλεια των 60’s το πανκ και το μετα-πανκ, την πειραματική μουσική.

 
 

Στην πρώτη σας δισκογραφική δουλειά που κυκλοφόρησε πρόσφατα με τίτλο ΄΄Where They Go΄΄ υπάρχουν επιρροές από folk, post punk αλλά και ψυχεδέλεια. Θέλετε να μας πείτε λίγα λόγια για αυτή τη δουλειά?

Πράγματι το ύφος της μουσικής μας δεν θα μπορούσε να απέχει πολύ  από τα ερεθίσματα και τις προτιμήσεις που έχουμε. Το “Where They Go” είναι μια συλλογή από δέκα τραγούδια μας τα οποία σε κάποιο κόσμο που παρακολουθεί τις συναυλίες μας ήταν ήδη γνωστά. Από την αρχή όταν μπήκαμε στο στούντιο κύριο μέλημα ήταν να βγει  περισσότερο η αίσθηση της ζωντανής εμφάνισης παρά να γίνει «υπερπαραγωγή» με δεκάδες κανάλια και στουντιακά  εφε.

 

Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι για ένα νέο συγκρότημα να βγάζει ένα δίσκο με δικά του έξοδα, στηριζόμενο στις δικές του δυνάμεις?

Θέλαμε να ξεκινήσουμε και να τελειώσουμε  το άλμπουμ μόνοι μας όπως θέλαμε με τους δικούς μας όρους και χρόνους.  Τα έξοδα είναι πάντα ένα ζήτημα, αλλά όταν είσαι αποφασισμένος να διαχειριστείς μόνος σου το προϊόν της δουλειάς σου, κανένα κόστος δεν θα σου σταθεί εμπόδιο.


Έχετε παίξει μαζί με σημαντικά ονόματα όπως είναι οι Tuxedomoon, Murder by Death, Peter Murphy και Savage Republic, αποκομίζοντας σίγουρα πολλές εμπειρίες. Ποιες είναι οι εντυπώσεις σας απ΄ όλα αυτά τα live?

Ήταν τέσσερις διαφορετικές και ξεχωριστές βραδιές. Με τους Murder by Death  είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε backstage πολύ ώρα για τις καθημερινότητες μας. Βέβαια αυτοί ζούνε από αυτή τη δουλειά. Είναι τις περισσότερες μέρες του χρόνου στο δρόμο. Ωστόσο δεν τους έλειπε η όρεξη για κουβέντα και κέφι. Επίσης δεν θα ξεχάσουμε τη συνάντηση με τους Savage Republic, μια μπάντα που θαυμάζαμε από παλιά. Κρίμα που δεν θα ξανάρθουν (με την ίδια σύνθεση τουλάχιστον).

 

Το internet πόσο συνδράμει θετικά στην προσπάθεια σας και πόσο μπορεί να είναι ανασταλτικός παράγοντας?

Από τη μία ετοιμάζεις ένα τραγούδι και σου δίνεται η δυνατότητα να το εκθέσεις στην παγκόσμια κοινότητα. Έχει ενδιαφέρον. Από την άλλη ο ακροατής προτού σε δει ζωντανά, έχει επισκεφτεί την ιστοσελίδα σου, ακούει τα τραγούδια σου στο Myspace, σε βλέπει στο YouTube και στο φινάλε δεν υπάρχει το στοιχείο της έκπληξης. Χάνεται η μαγεία της σκηνής. Αυτό το βιώνουμε και εμείς ως θεατές. Το σίγουρο είναι ότι αυτή η υπερσυσσώρευση της πληροφορίας δεν μας κάνει πλουσιότερους συναισθηματικά.


Πως βλέπετε την ελληνική rock σκηνή σήμερα?

Υπάρχουν πολλές και καλές προσπάθειες από μπάντες σε όλο το φάσμα της ροκ μουσικής. Οι «παλιοί» έγιναν καλύτεροι και τα νέα παιδιά ξεκινάνε με περισσότερο κέφι με  καλύτερες υποδομές. Το θετικό είναι ότι ο θεσμός  του Do It Yourself εδραιώνεται όλο και περισσότερο στη χώρα μας και μάλιστα με ποιότητα που δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από τις δουλειές των ανεξάρτητων ή πολυεθνικών labels.

 
 

Τελειώνοντας και αφού σας ευχαριστήσω θερμά θα ήθελα να μου πείτε τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον.

Σίγουρα περισσότερες συναυλίες εκτός Θεσσαλονίκης για να παρουσιάσουμε τη δουλειά μας και μετά ξανά στο στούντιο για να γράψουμε το δεύτερο άλμπουμ που από υλικό είναι σχεδόν έτοιμο.

 

Ευχαριστούμε!

Τζανιδάκης Κων/νος

roda tiw erimou


Καλησπέρα παιδιά. Τα Ρόδα Της Ερήμου μετά από κάποια χρόνια απουσίας επέστρεψαν δυναμικά. Τι έπαιξε ρόλο στο να πάρετε αυτή την απόφαση?

-Δύο λόγοι ουσιαστικά μας έκαναν να κυκλοφορήσουμε το άλμπουμ “ ή τώρα ή ποτέ”. Ο ένας ήταν πως μετά από τόσα χρόνια θέλαμε να δώσουμε υλικό στους φίλους του group ( αφού δεν κάνουμε πια live ).Ο δεύτερος, πως υπήρχαν πλέον τραγούδια, που  πιστέψαμε, ότι είναι αντάξια να συνεχίσουν την ιστορία των ρόδων της ερήμου.

 
 

Γυρνώντας τον χρόνο πίσω, ποια είναι τα πρώτα σας μουσικά ακούσματα?

-Η μπάντα έγινε γιατί γουστάραμε την εποχή η ελληνική σκηνή ήταν σε τρομερή άνθηση. Τρύπες, Σπαθιά, ziggy was, Ελληνιστάν, terror ex crue.Aπό εκεί και μετά αρκετά grup από το εξωτερικό όπως rage against the machine, tool, smashing pumpkins,faith no more,prodigy, dream theater.

 
 

Πόσο δύσκολο είναι για ένα συγκρότημα που έχει έδρα την Πτολεμαίδα) να μπορέσει να κάνει την πορεία που ονειρεύεται?

- Τα έχουμε ξαναπεί πως όταν πιστεύεις σε αυτό που κάνεις τίποτα δεν είναι δύσκολο. Απλά  οι δυσκολίες  στην επαρχία είναι αντικειμενικές και έχουν να κάνουν  με την ρουτίνα. Δηλαδή πόσο πια  σε μια  μικρή κοινωνία, να μιλάς και  να αναπνέεις για την μουσική και πόσες δουλειές να υπάρχουν που σχετίζονται με αυτήν. Πρέπει να είσαι σε  ένα χώρο που υπάρχουν πολλά «ψώνια», έτσι ώστε η  παρέα να είναι μεγάλη, να γεννά  καινούργια πράγματα και να μπορεί όσο μεγαλώνεις να  σε συντηρεί  επαγγελματικά.      

 
 

Ξεκινήσατε σαν γκρουπ το 1995. Πόσα πράγματα έχουν αλλάξει από τότε μέχρι σήμερα στη μουσική?

-Μάλλον πολλά. Κυρίως δισκογραφικά  λόγω internet και  οι  παραγωγές λόγω τεχνολογίας. Μουσικά γίνονται πολλά  που δεν προλαβαίνουμε να τα παρακολουθήσουμε. Πάντως  το  rock’n’roll είναι πάντα κοντά μας.

 
 

Φέτος κυκλοφόρησε η καινούργια σας δισκογραφική δουλειά με τίτλο Ή Τώρα Ή Ποτέ την οποία διανέμεται δωρεάν μέσο του internet. Γιατί πήρατε αυτή την απόφαση?

-Θα  ήταν άδικο για  μία μπάντα που δεν παίζει live να απαιτήσει να αγοράσει κόσμος  ένα c.d. Σε μια εποχή που σημασία δεν έχει το πόσο κάνει αυτό που λες όσο το τι και γιατί το λες

 
 

Μιλήστε μας λίγο για τους συντελεστές του δίσκου καθώς και για το μήνυμα που θέλετε να περάσετε με τα τραγούδια σας

-Στην ουσία πρόκειται για το Σταύρο ( κιθάρες, μουσική, programming) και το Νίκο ( φωνή, στίχοι, μουσική).Υπάρχουν ιδέες και παλιότερα κομμάτια από όταν η μπάντα ήταν πλήρης. Μπάσο σε κάποια τραγούδια έγραψε ο Δώρος (πρώην και υδριτικό μέλος των ρόδων). Επίσης στα παρελκόμενα αυτής της κυκλοφορίας ( sites, video clips και λοιπά ) πρέπει  να αναφέρουμε πως χωρίς κάποιους φίλους (που λειτουργήσανε σαν να είναι μέλη της μπάντας) θα τα βρίσκαμε σκούρα. 

Τώρα όσον αφορά το μήνυμα ( και αυτό είναι εξακριβωμένο), δεν το περνάς εσύ. Είναι  ότι ερμηνεύει αυτός που ακούει τα τραγούδια και διαμορφώνεται στο πέρασμα του χρόνου. 

 
 

Έχετε δώσει πολλές συναυλίες σε διάφορα μέρη της Ελλάδας. Υπάρχουν κάποιες στιγμές που ξεχωρίζεται?

-Σίγουρα κάποια πρώτα στο Vavel στη πόλη μας, τα πρώτα μετά την κυκλοφορία του πρώτου δίσκου σε Πτολεμαίδα και Σαλονίκη, του Δρυμού, της Κρήτης, στον Μύλο….

 
 

Πως βλέπετε το παρόν και το μέλλον της ελληνικής rock σκηνής?

-Αυτό το βλέπουν και φυσικά θα το καθορίσουν οι νεώτερες μπάντες. Πάντως δική μας  άποψη είναι πως η  rοck  σκηνή θα είναι συνέχεια ενεργή και παραγωγική,  απλά δε θα’ναι πρώτη μούρη,  

 

Θα μπορούσατε να τραγουδήστε κάποια στιγμή αγγλόφωνο στίχο ή είναι κάτι που δεν σας εκφράζει?

-Αν ήταν ο.k. θα περνούσε. Βέβαια τα  ΡΟΔΑ έχουν ταυτίσει τον λόγο τους με τον ελληνικό στίχο. Οπότε κάτι τέτοιο θα  μπορούσε να γίνει σε κάποιο τραγούδι και όχι σε  ολοκληρωμένη  δουλειά.

 
 

Τελειώνοντας και αφού σας ευχαριστήσω θερμά θα ήθελα να μου πείτε τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον

-Αν γράψουμε κομμάτια που πιστεύουμε πως αξίζει να ακουστούν θα μείνουμε ενεργοί δισκογραφικά. Κι αν σπάσει ο διάολος το ποδάρι του μπορεί  να γίνει και κάνα live………

  

 

 Τζανιδάκης Κων/νος

blues trackers

Είναι μεγάλη μου χαρά που φιλοξενώ ένα από τα σημαντικότερα ελληνικά blues συγκροτήματα. Θα ήθελα να μου πείτε πότε ξεκινήσατε την πορεία σας και τι έπαιξε σημαντικό ρόλο σε αυτό

 Οι Blues Trackers ξεκίνησαν την μουσική τους πορεία το 1996 και η σύνθεση τους σταθεροποιήθηκε το 2000, έχοντας τη μορφή που έχει και σήμερα. Ο Τάσος Λυτρίδης και ο Παναγιώτης Μπαντικούδης στις κιθάρες και στα φωνητικά, ο Σάκης Σμαρνάκης στο μπάσο και ο Θοδωρής Τριανταφύλλου στα τύμπανα. Σαν πέμπτο και «επίτιμο» μέλος της μπάντας έχουμε τον σαξοφωνίστα Φάνη Παναγιωτόπουλο ο οποίος παίζει μαζί μας σε επιλεγμένες εμφανίσεις.
 Σημαντικό ρόλο στην πορεία μας όλα αυτά τα χρόνια, έπαιξε η αδελφική σχέση που έχουμε μεταξύ μας, η οποία λειτούργησε σαν σανίδα σωτηρίας τις δύσκολες στιγμές που μια μπάντα απλά θα «σκορπούσε» δεξιά αριστερά.

Ποιοί είναι οι αγαπημένοι σας καλλιτέχνες?

 Ακούγοντας κάποιος τους Blues Trackers  εύκολα μπορεί να καταλάβει ότι οι μουσικές μας αδυναμίες προέρχονται κυρίως από το χώρο του Αμερικανικού νότου. Το southern rock, το Chicago και Texas blues, ίσως και λίγο η country, μας έκαναν να αγαπήσουμε αλλά και να «διασκευάσουμε» καλλιτέχνες όπως ο Muddy Waters, οι Allman Brothers και o Buddy Guy. Η soul βέβαια και το κλασικό rock δεν μας αφήνουν αδιάφορους. Πολύ συχνά στις ζωντανές μας εμφανίσεις θα ακούσετε να παίζουμε James Brown, War, Stevie Wonder αλλά και Neil Young, Peter Green και Bruce Springsteen. 

Τι σημαίνει για σας blues?

  Πολλά. Τα blues βασικά για μας είναι ο δρόμος μας. Δουλεύοντας οχτώ ώρες το πρωί (καθ’ότι τα blues είναι δύσκολο να σε «ταίσουν» σ’αυτή τη χώρα) και άλλες τόσες το βράδυ, είναι δύσκολο, πλησιάζοντας στο μικρόφωνο να μην τραγουδήσεις στοίχους σαν αυτούς: «..Ι’ve got stones in my pathway..», «..and it’s a hard road till I die». Τα blues για μας είναι το κλειδί που μας ανοίγει την πόρτα της εξόδου από τη ρουτίνα και τη σημερινή μουσική οχλαγωγία και μας οδηγεί σε έναν δικό μας μουσικό παράδεισο τον οποίο μοιραζόμαστε με τους ακροατές μας.   

Το 2003 συνεργαστήκατε  με τον  Louisiana Red και από τότε έχετε μια πολύ καλή σχέση. Ποιες είναι οι εντυπώσεις σας από έναν τόσο σημαντικό καλλιτέχνη?

 Παίζοντας δίπλα στον Red είναι σαν να κοιτάς τα blues κατάματα. Δεν τολμάς, νοιώθεις δέος, κάνεις ένα βήμα πιο πίσω και στέκεσαι θαυμάζοντας την απλότητα και τη σεμνότητα αυτού του γίγαντα των blues που διηγείται ασταμάτητα ιστορίες για τον Muddy Waters, τον Albert King, τον Johnny Winter κ.α. αφήνοντας σε άφωνο.  Παίζοντας με τον Red μπορείς να καταλάβεις ότι τα blues δεν είναι απλά μουσική. Όταν τον ακούς να τραγουδάει «I went to the orphanage, I was nobody’s child» και ξέρεις ότι αυτή είναι η ζωή του, το λιγότερο που νοιώθεις είναι ανατριχίλα.
      
Φυσικά έχετε κάνει κι άλλες σπουδαίες συνεργασίες όπως αυτές με τους Dr . Feelgood και Glenn Hughes και όχι μόνο. Θα θέλατε να μας πείτε τη σας έχει μείνει στον μυαλό περισσότερο απ΄ όλες αυτές τις σημαντικές στιγμές?

 Όσα και να πείς για τον απίστευτο Glenn Hughes και τους καταιγιστικούς Dr. Feelgood απλά θα είναι λίγα.
Ήτανε πολύ χαρακτηριστική η στιγμή που όλα ήτανε έτοιμα για το sound check και περιμέναμε όλοι με αγωνία τον Glenn Hughes. Ήρθε, ανέβηκε στη σκηνή, πήγε στο μικρόφωνο του και χωρίς άλλη λέξη έβγαλε μια εκωφαντική κραυγή. Κατόπιν γύρισε προς τον ηχολήπτη του έγνεψε «it’s ok», έπαιξε δύο κομμάτια και έφυγε για το ξενοδοχείο. Απίστευτος!

Πόσες ολοκληρωμένες δισκογραφικές δουλειές έχετε κυκλοφορήσει ως τώρα?

 Σαν Blues Trackers έχουμε ηχογραφήσει δύο άλμπουμ. Ένα στο studio και ένα live (ομότιτλα).Eπίσης κυκλοφορεί και το Panos Badikouthis «Blues people» το οποίο είναι δικό μου προσωπικό άλμπουμ με τη συμμετοχή όλων μας αλλά και πολλών άλλων καταξιωμένων μουσικών όπως ο Ηλίας Ζάικος (Blues Wire), ο Γιώργος Bandoek κ.α.

Πιστεύετε ότι η blues σκηνή έχει μέλλον στην χώρα μας?

 Φυσικά. Όπως έλεγε και ο μεγάλος Γιώργος Ζαμπέτας σε μια συνέντευξή του, «όσο υπάρχουν δάσκαλοι θα υπάρχουν μαθητάδες». Στις αρχές του ‘80 στα χωράφια του blues υπήρχαν δισκογραφικά μόνον οι Blues Wire.Aυτή τη στιγμή στην Ελλάδα υπάρχουν τουλάχιστον δεκαπέντε blues μπάντες με δικό τους ηχογραφημένο υλικό και μια πλειάδα καταπληκτικών νέων μουσικών. Αυτό σημαίνει ότι τα επόμενα χρόνια σίγουρα θα πολλαπλασιαστούν.

Πόσο έχει βοηθήσει ή βλάψει την καριέρα σας η εξάπλωση του internet και ο ρόλος που παίζει  πλέον στη ζωή μας?

 To διαδύκτιο σαφέστατα μας βοήθησε. Θα ήταν ακατόρθωτο να φτάσει η μουσική μας στα αφτιά και τα μάτια τόσων ανθρώπων σε όλον τον κόσμο, αν αναλογιστεί κανείς ότι ποτέ δεν υπήρχε ενδιαφέρον από τις ελληνικές δισκογραφικές εταιρείες για αυτό το μουσικό είδος. Το youtube, το myspace και τα διάφορα social networks έχουν αποδειχτεί σημαντικά εργαλεία προώθησης στα χερια των νέων καλλιτεχνών και αστείρευτοι τόποι εξερεύνησης για τους εκλεκτικούς ακροατές και τους αναζητητές του καινούριου. 

Πιστεύετε ότι το blues και το rock αλληλοσυμπληρώνονται  ?

 Η φράση του μεγάλου Muddy Waters νομίζω πώς τα λέει όλα, «the blues had a baby, called rock’n’roll».

Τελειώνοντας και αφού σας ευχαριστήσω θερμά θα ήθελα να μου πείτε τα σχέδια σας για το άμεσο μάλλον

 Αυτό το διάστημα ετοιμάζουμε έναν καινούριο δίσκο ο οποίος θα περιέχει για πρώτη φορά αποκλειστικά και μόνο δικές μας συνθέσεις. Παράλληλα θα συνεχίσουμε να κάνουμε εμφανίσεις γιατί τα blues εκεί ζωντανεύουν. Στο πατάρι.
Σ’ευχαριστούμε θερμά και συγχαρητήρια για την πολύ ωραία ιστοσελίδα.

Πάνος Μπαντικούδης
www.bluestrackers.gr

Τζανιδάκης Κων/νος

ΤΟ ROCKANDROLL.GR ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑς ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ Α.Ο.

banner300x250

ΑΤΖΕΝΤΑ ΣΥΝΑΥΛΙΩΝ

Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
6
13
14
15
16
17
20
21
22
26
27
28

ΜΟΥΣΙΚΑ ΝΕΑ

  • Γνωρίστε τον υπέροχο κόσμο των Jitterbugs skg και χορέψτε με την πιο ρετρό ομάδα της πόλης στο νέο τμήμα αρχαρίων
    Read More
  • Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 76 ετών, ύστερα από σκληρή αλλά άνιση μάχη με τον καρκίνο, η ‘'βασίλισσα’’ της
    Read More
  • Στις 16 Αυγούστου συμπληρώνονται 40 χρόνια από τότε που ο  ‘’βασιλιάς’’ εγκατέλειψε τον μάταιο τούτο κόσμο. Σε αυτό το μικρό
    Read More
  • Σαν σήμερα στις 14 Αυγούστου του 1964, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία μόλις 30 ετών, ένας από τους σημαντικότερους
    Read More

dj party

Ο ΤΟΙΧΟΣ ΤΟΥ ELVIS ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ!!!

ELVIS WALL