''Rock 'n roll is here to stay, It will never die It was meant to be that way, Though I don't know why I don't care what people say, Rock 'n roll is here to stay'' - Danny & the Juniors

Παρασκευή, 19 Ιανουάριος 2018

We have 499 guests and 51 members online

Το Elvis Presley Fan Club στην Ελλάδα και το HolyWood Stage παρουσιάζουν,την 1η Elvis Presley Tribute μπάντα στην Ελλάδα σε ένα μεγάλο ζωντανό αφιέρωμα στον Βασιλιά του Rock 'n' Roll...!
Το Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018 οι D.K. & The Band ζωντανεύουν τον Θρύλο στην Σκηνή και μας οδηγούν σε ένα μουσικό ταξίδι από την αρχή έως και το τέλος της καριέρας του!
Dj set by Babis Jgr!

Ώρα Προσέλευσης 22:00μμ

D.K. & The Band:
Dimitris Kelenis - Vocals
Andrew Young - Electric Guitar & Backing Vocals
Stavros Raptis - Double Bass/Electric Bass
Vasilis Costeas - Drums
Kwnstantinos Zwtos - Piano & Backing Vocals
Spiros Kalogirou - Tenor Sax

Προπώληση Εισιτήριων
Είσοδος 10€ (προπώληση) με δωρεάν ποτήρι μπύρα ή κρασί
Φυσική προπώληση εισιτηρίων πραγματοποιείται:
HolyWood Stage Λεωφ. Βουλιαγμένης 289

Ο χώρος είναι ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ για ΑμΕΑ (διαθέτει WC ΑμΕΑ).

Την ημέρα της παράστασης:
Είσοδος 12€ (στην είσοδο) με δωρεάν ποτήρι μπύρα ή κρασί Είσοδος 10€ (προπώληση) με δωρεάν ποτήρι μπύρα ή κρασί
2η μπύρα, κρασί
2ο ποτό 8€
special ποτό10€
cocktail 10€

Μπουκάλι αντί ποτήρι:
Όσοι προτιμήσουν φιάλη αντί ποτήρι μπύρας ή κρασί οι τιμές είναι οι παρακάτω:
1η φιάλη με παρ/μενα τελική τιμή με 4 εισιτήρια : 50€
1η μπουκάλι κρασί με παρ/μενα τελική τιμή με 2 εισιτήρια : 20€

Φιάλη (Whiskey Tequila Vodka Rum Jin κ.α.) κομπλέ με τα παρελκόμενα 90€
Μπουκάλι κρασί (Λευκό Ροζέ Κόκκινο) με παρελκόμενα στα 40€ !

Η κράτηση για τραπέζι γίνεται ΧΩΡΙΣ υποχρέωση φιάλης!

Εξασφαλίστε έγκαιρα τις θέσεις σας, παίρνοντας τα εισιτήρια σας στην προπώληση.

HolyWood Stage Λεωφ. Βουλιαγμένης 289
(πλησίον σταθμών μετρό Δάφνη και Αγ. Δημήτριος)
κράτηση στα τηλέφωνα του HolyWood Stage
Τηλ.: 2109700418 & 6942657651 & 6945314316
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Facebook: https://www.facebook.com/holywoodstage.gr
https://www.facebook.com/holywoodstage.gr/events

Χορηγός επικοινωνίας www.rockandroll.gr

 

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΠΛΙΑΤΣΙΚΑΣ & ΟΙ ΈΗΖΟΛ 3
Για "Πάρτυ" μας
Από Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου και κάθε Παρασκευή
Special guest: 2/2: ΜΑΡΚΟΣ ΚΟΥMΑΡΗΣ (LOCOMONDO)
9/2: BD FOXMOOR (ACTIVE MEMBER)
16/2: ΜΑΝΩΛΗΣ ΦΑΜΕΛΛΟΣ
23/2: ΣΤΑΘΗΣ ΔΡΟΓΩΣΗΣ
Opening Act: ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΑΛΛΗΣ
Σταυρός του Νότου Club

O Σταυρός του Νότου, έχοντας κλείσει τα 20 χρόνια του και συνεχίζοντας για την 3η δεκαετία μιας σπουδαίας μουσικής πορείας, φιλοξενεί και φέτος καλλιτέχνες που έχουν τιμήσει τις 3 σκηνές με την παρουσία τους τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και νέους, πρωτοεμφανιζόμενους καλλιτέχνες που βρίσκουν έδαφος να παρουσιάσουν τις δημιουργίες τους.
 
Μια διαφορετική παράσταση! Εκεί που νομίζεις ότι τελείωσε ξαναρχίζει! Βγάζοντας στην επιφάνεια απρόβλεπτα τραγούδια να ενωθούν μ’ αυτά που περιμένουμε. Δημιουργώντας το περιβάλλον ενός Party που διέσχισε 3 δεκαετίες κι έφτασε στο σήμερα φρέσκο και σύγχρονο. Με ηλεκτρισμό και ένταση.
Εν μέσω ηχογραφήσεων και προετοιμασίας για το επετειακό "Πυξ Λαξ 2018”, ο Φίλιππος Πλιάτσικας βάζει το καλώδιο του ενισχυτή στην πρίζα και ξαναβρίσκει την επαφή του με τον ηλεκτρικό ήχο. Απ’ την εποχή των ηχογραφήσεων της “Στίλβης” και του “Μπαμπούλα”, του “Μοναξιά μου όλα” και του “Παραδείσου που πάνε οι Παλιές Αγάπες”, άλλαξαν οι κιθάρες και τα μηχανήματα αλλά όχι η διάθεση...
Μαζί τους σ’ αυτό το Παρτυ αγαπημένοι του φίλοι και σημαντικοί τραγουδοποιοί που θα ολοκληρώσουν την παρέα: Μάρκος Κουμαρης (Locomondo), Bd Foxmoor (Activw Member), Μανώλης Φάμελλος, Στάθης Δρογώσης, Φίλιππος Πλιάτσικας & οι Έηζολ 3.
Ένας από τους επιδραστικότερους μουσικούς των τριών τελευταίων δεκαετιών που τα τραγούδια του μπήκαν όσο λίγα στη ζωή και στις παρέες μας, θα εμφανιστεί στην σκηνή του Σταυρού του Νοτου Club.
Μαζί του οι Έηζολ 3: Νίκος Σάλτας στα πλήκτρα, Χάρης Μιχαηλίδης στην ηλεκτρική κιθάρα και Γιώργος Λιβαδάς στα drums.

Info:
Παρασκευές 2/2, 9/2, 16/2, 23/2
Είσοδος στο μπαρ: 13 με μπύρα-κρασί
Έναρξη: 22.30
Σταυρός του Νότου Club – Φραντζή & Θαρύπου 35-37, Νέος Κόσμος
Τηλ. κρατήσεων: 2109226975
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Stavros-tou-Notou-Σταυρος-του-Νοτου-Επισημη-Σελιδα/137807592931106
Twitter: www.twitter.com/#!/StavrosTouNotou
Instagram: https://www.instagram.com/stavrostounotou
Site: www.stn.gr

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΠΛΙΑΤΣΙΚΑΣ & ΟΙ ΈΗΖΟΛ 3
Για "Πάρτυ" μας
Από Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου και κάθε Παρασκευή
Special guest: 2/2: ΜΑΡΚΟΣ ΚΟΥMΑΡΗΣ (LOCOMONDO)
9/2: BD FOXMOOR (ACTIVE MEMBER)
16/2: ΜΑΝΩΛΗΣ ΦΑΜΕΛΛΟΣ
23/2: ΣΤΑΘΗΣ ΔΡΟΓΩΣΗΣ
Opening Act: ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΑΛΛΗΣ
Σταυρός του Νότου Club

O Σταυρός του Νότου, έχοντας κλείσει τα 20 χρόνια του και συνεχίζοντας για την 3η δεκαετία μιας σπουδαίας μουσικής πορείας, φιλοξενεί και φέτος καλλιτέχνες που έχουν τιμήσει τις 3 σκηνές με την παρουσία τους τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και νέους, πρωτοεμφανιζόμενους καλλιτέχνες που βρίσκουν έδαφος να παρουσιάσουν τις δημιουργίες τους.
 
Μια διαφορετική παράσταση! Εκεί που νομίζεις ότι τελείωσε ξαναρχίζει! Βγάζοντας στην επιφάνεια απρόβλεπτα τραγούδια να ενωθούν μ’ αυτά που περιμένουμε. Δημιουργώντας το περιβάλλον ενός Party που διέσχισε 3 δεκαετίες κι έφτασε στο σήμερα φρέσκο και σύγχρονο. Με ηλεκτρισμό και ένταση.
Εν μέσω ηχογραφήσεων και προετοιμασίας για το επετειακό "Πυξ Λαξ 2018”, ο Φίλιππος Πλιάτσικας βάζει το καλώδιο του ενισχυτή στην πρίζα και ξαναβρίσκει την επαφή του με τον ηλεκτρικό ήχο. Απ’ την εποχή των ηχογραφήσεων της “Στίλβης” και του “Μπαμπούλα”, του “Μοναξιά μου όλα” και του “Παραδείσου που πάνε οι Παλιές Αγάπες”, άλλαξαν οι κιθάρες και τα μηχανήματα αλλά όχι η διάθεση...
Μαζί τους σ’ αυτό το Παρτυ αγαπημένοι του φίλοι και σημαντικοί τραγουδοποιοί που θα ολοκληρώσουν την παρέα: Μάρκος Κουμαρης (Locomondo), Bd Foxmoor (Activw Member), Μανώλης Φάμελλος, Στάθης Δρογώσης, Φίλιππος Πλιάτσικας & οι Έηζολ 3.
Ένας από τους επιδραστικότερους μουσικούς των τριών τελευταίων δεκαετιών που τα τραγούδια του μπήκαν όσο λίγα στη ζωή και στις παρέες μας, θα εμφανιστεί στην σκηνή του Σταυρού του Νοτου Club.
Μαζί του οι Έηζολ 3: Νίκος Σάλτας στα πλήκτρα, Χάρης Μιχαηλίδης στην ηλεκτρική κιθάρα και Γιώργος Λιβαδάς στα drums.

Info:
Παρασκευές 2/2, 9/2, 16/2, 23/2
Είσοδος στο μπαρ: 13 με μπύρα-κρασί
Έναρξη: 22.30
Σταυρός του Νότου Club – Φραντζή & Θαρύπου 35-37, Νέος Κόσμος
Τηλ. κρατήσεων: 2109226975
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Stavros-tou-Notou-Σταυρος-του-Νοτου-Επισημη-Σελιδα/137807592931106
Twitter: www.twitter.com/#!/StavrosTouNotou
Instagram: https://www.instagram.com/stavrostounotou
Site: www.stn.gr

Η μεγαλύτερη και πιο γνήσια γιορτή της ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της χώρας επιστρέφει πιο φρέσκια και δυνατή από ποτέ. Το Music Highway Festival ανοίγει για άλλη μια φορά, έβδομη κατά σειρά, τις πόρτες του και το ιστορικό Κύτταρο ετοιμάζεται να φιλοξενήσει ακόμα μία ποιοτική rock ‘n’ roll βραδιά, όπως μας έχει συνηθίσει όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Ένα εγχείρημα που ξεκίνησε ως μια απόπειρα μουσικών να βρουν το δικό τους χωροχρόνο έκφρασης και παρουσίασης της δουλειάς τους, μια προσπάθεια από τις ίδιες τις μπάντες για τις ίδιες τις μπάντες και το μουσικόφιλο κοινό, το Music Highway Festival έχει εξελιχθεί σε ένα σταθερό σημείο συνάντησης, ένα μοναδικό ραντεβού - θεσμό, όλων όσων αγαπούν και στηρίζουν την εγχώρια μουσική πραγματικότητα. Πιστό στις αρχές του όλα αυτά τα χρόνια το φετινό Music Highway Festival επιστρέφει και αναδεικνύει με ακόμα πιο εμφατικό τρόπο τον πρωταρχικό του στόχο: την ανάδειξη νέων αξιόλογων καλλιτεχνών και συγκροτημάτων μέσα στην ιδιαιτέρως ανθούσα και ακμάζουσα ελληνική μουσική σκηνή.

Έτσι, στις 16 Φεβρουαρίου 2018, τους οικοδεσπότες Mr. Highway Band, στην κεντρική αθηναϊκή τους εμφάνιση για το φετινό χειμώνα, θα πλαισιώσουν τρία νέα σχήματα, διαφορετικού μουσικού ύφους και ήχου, με κοινό, όμως στοιχείο την εμφάνιση της πρώτης τους ολοκληρωμένης δουλειάς. Οι Grey River & The Smoky Mountain, μια μοναδική περίπτωση για τα ελληνικά μουσικά δεδομένα, θα αποτελέσουν το ιδανικό ξεκίνημα του φετινού μουσικού ταξιδιού, με το ξεχωριστό bluegrass / folk/ americana μείγμα τους και το εντυπωσιακό ντεμπούτο τους «Captain Death» να έχει μόλις κυκλοφορήσει. Στη συνέχεια στη σκηνή του Κυττάρου θα ανέβουν οι εκρηκτικοί heavy rockers RUSTY BONEZ, για να ανεβάσουν την ένταση με κομμάτια από την πρώτη τους ολοκληρωμένη δουλειά «Wrath», που κυκλοφόρησε επίσης πριν λίγο καιρό. Σταθερά στη θέση τους, οι Mr. Highway Band αναμένεται να δώσουν άλλη μία από τις γνωστές για τα υψηλά τους επίπεδα εμφανίσεις. Το «The Rebel Tour» συνεχίζεται και οι διοργανωτές του Music Highway Festival κρατούν για το σπίτι τους μία από τις πιο εντυπωσιακές τους παραστάσεις. Το κλείσιμο της βραδιάς ανήκει στο νεότερο μέλος της παρέας, μια συνειδητή επιλογή – έκφραση ολόκληρης της φιλοσοφίας του φεστιβάλ. Οι πολλά υποσχόμενοι The Jet Black, με την garage / punk rock ‘n’ roll διάθεση τους και σε αναμονή της πρώτης τους δισκογραφικής κυκλοφορίας, υπόσχονται ένα άκρως χορευτικό και ενθουσιώδες φινάλε.

Το 7ο Music Highway Festival αποτελεί ένα πολύχρωμο μουσικό καμβά για όλα τα γούστα με κοινό παρονομαστή την αγάπη και την ενίσχυση της ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της χώρας. Το ραντεβού στο θρυλικό Κύτταρο έχει οριστεί, η καλή μουσική και η διασκέδαση είναι εγγυημένα, οπότε……
Μη λείψει κανείς!

7th Music Highway Festival
The Jet Black
Mr. Highway Band
RUSTY BONEZ
Grey River & The Smoky Mountain

16 Φεβρουαρίου 2018
Ώρα: 20.30
Είσοδος: 10 ευρώ + μπύρα / κρασί
KYTTARO Live Club / ΚΥΤΤΑΡΟ (Ηπείρου 48 & Αχαρνών)

https://www.facebook.com/events/173140286622386/

Η μεγαλύτερη και πιο γνήσια γιορτή της ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της χώρας επιστρέφει πιο φρέσκια και δυνατή από ποτέ. Το Music Highway Festival ανοίγει για άλλη μια φορά, έβδομη κατά σειρά, τις πόρτες του και το ιστορικό Κύτταρο ετοιμάζεται να φιλοξενήσει ακόμα μία ποιοτική rock ‘n’ roll βραδιά, όπως μας έχει συνηθίσει όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Ένα εγχείρημα που ξεκίνησε ως μια απόπειρα μουσικών να βρουν το δικό τους χωροχρόνο έκφρασης και παρουσίασης της δουλειάς τους, μια προσπάθεια από τις ίδιες τις μπάντες για τις ίδιες τις μπάντες και το μουσικόφιλο κοινό, το Music Highway Festival έχει εξελιχθεί σε ένα σταθερό σημείο συνάντησης, ένα μοναδικό ραντεβού - θεσμό, όλων όσων αγαπούν και στηρίζουν την εγχώρια μουσική πραγματικότητα. Πιστό στις αρχές του όλα αυτά τα χρόνια το φετινό Music Highway Festival επιστρέφει και αναδεικνύει με ακόμα πιο εμφατικό τρόπο τον πρωταρχικό του στόχο: την ανάδειξη νέων αξιόλογων καλλιτεχνών και συγκροτημάτων μέσα στην ιδιαιτέρως ανθούσα και ακμάζουσα ελληνική μουσική σκηνή.

Έτσι, στις 16 Φεβρουαρίου 2018, τους οικοδεσπότες Mr. Highway Band, στην κεντρική αθηναϊκή τους εμφάνιση για το φετινό χειμώνα, θα πλαισιώσουν τρία νέα σχήματα, διαφορετικού μουσικού ύφους και ήχου, με κοινό, όμως στοιχείο την εμφάνιση της πρώτης τους ολοκληρωμένης δουλειάς. Οι Grey River & The Smoky Mountain, μια μοναδική περίπτωση για τα ελληνικά μουσικά δεδομένα, θα αποτελέσουν το ιδανικό ξεκίνημα του φετινού μουσικού ταξιδιού, με το ξεχωριστό bluegrass / folk/ americana μείγμα τους και το εντυπωσιακό ντεμπούτο τους «Captain Death» να έχει μόλις κυκλοφορήσει. Στη συνέχεια στη σκηνή του Κυττάρου θα ανέβουν οι εκρηκτικοί heavy rockers RUSTY BONEZ, για να ανεβάσουν την ένταση με κομμάτια από την πρώτη τους ολοκληρωμένη δουλειά «Wrath», που κυκλοφόρησε επίσης πριν λίγο καιρό. Σταθερά στη θέση τους, οι Mr. Highway Band αναμένεται να δώσουν άλλη μία από τις γνωστές για τα υψηλά τους επίπεδα εμφανίσεις. Το «The Rebel Tour» συνεχίζεται και οι διοργανωτές του Music Highway Festival κρατούν για το σπίτι τους μία από τις πιο εντυπωσιακές τους παραστάσεις. Το κλείσιμο της βραδιάς ανήκει στο νεότερο μέλος της παρέας, μια συνειδητή επιλογή – έκφραση ολόκληρης της φιλοσοφίας του φεστιβάλ. Οι πολλά υποσχόμενοι The Jet Black, με την garage / punk rock ‘n’ roll διάθεση τους και σε αναμονή της πρώτης τους δισκογραφικής κυκλοφορίας, υπόσχονται ένα άκρως χορευτικό και ενθουσιώδες φινάλε.

Το 7ο Music Highway Festival αποτελεί ένα πολύχρωμο μουσικό καμβά για όλα τα γούστα με κοινό παρονομαστή την αγάπη και την ενίσχυση της ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της χώρας. Το ραντεβού στο θρυλικό Κύτταρο έχει οριστεί, η καλή μουσική και η διασκέδαση είναι εγγυημένα, οπότε……
Μη λείψει κανείς!

7th Music Highway Festival
The Jet Black
Mr. Highway Band
RUSTY BONEZ
Grey River & The Smoky Mountain

16 Φεβρουαρίου 2018
Ώρα: 20.30
Είσοδος: 10 ευρώ + μπύρα / κρασί
KYTTARO Live Club / ΚΥΤΤΑΡΟ (Ηπείρου 48 & Αχαρνών)

https://www.facebook.com/events/173140286622386/

5Η ΕΠΟΧΗ ΤΕΧΝΗΣ
«Το Μόνον Της Ζωής Του Ταξείδιον»
του Γ. ΒΙΖΥΗΝΟΥ
με την Ιωάννα Παππά
στο θέατρο ΤΖΕΝΗ ΚΑΡΕΖΗ

 

Κερδίστε 10 διπλές προσκλήσεις για τη Δευτέρα 22/1

Όροι συμμετοχής:

Γίνεστε μέλος στο rockandroll.gr βάζοντας το email σας στο πεδίο ακριβώς από κάτω και πατώντας enter (ταυτόχρονη εγγραφή στο newsletter).  Συμμετοχές μη μελών δεν γίνονται δεκτές

Εmail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με το ονοματεπώνυμο σας, την παράσταση και την ημέρα που σας ενδιαφέρει - Οι νικητές ενημερώνονται με προσωπικό email

 


Η 5η Εποχή παρουσιάζει την παράσταση του Δήμου Αβδελιώδη που συγκλόνισε κοινό και κριτικούς που μετά τη μεγάλη επιτυχία που γνώρισε τον Μάιο στην Αθήνα, ανανεώνει το ραντεβού της με το αθηναϊκό κοινό  στο Θέατρο Καρέζη.

Ο Δήμος Αβδελιώδης παρουσιάζει ένα από τα εμβληματικότερα έργα της ελληνικής πεζογραφίας «Το Μόνον της Ζωής του Ταξείδιον» με την Ιωάννα Παππά να ενσαρκώνει καθηλωτικά όλους τους ήρωες του διηγήματος. Ένα θαυμάσιο ταξίδι με μοναδικό μέσο την ερμηνεία και την κίνηση και με συνοδεία την αυθεντική μουσική του Βαγγέλη Γιαννάκη, η παράσταση συμπαρασύρει τους θεατές σε ένα μαγευτικό ταξίδι.

Πρόκειται για τη βιωματική ιστορία του ίδιου του Βιζυηνού, όταν πριν κλείσει ακόμα τα δέκα του χρόνια και μετά τον πρόωρο θάνατο του Πατέρα, η Μητέρα του τον στέλνει στην Κωνσταντινούπολη για να μάθει την τέχνη του ράπτη, στο εργαστήριο Ραπτικής ενός γέροντος συγγενούς τους,  ο οποίος του συμπεριφέρεται με μεγάλη σκληρότητα, ενώπιον όλων των κατά πολύ μεγαλύτερών του μαθητευομένων ραπτών, κάνοντας τον νεαρό Βιζυηνό να ζήσει απροετοίμαστος και ανυπεράσπιστος μια βάναυση φυλακή, που καταφέρνει όμως να αποδράσει νικηφόρα με το πνεύμα του και την αγάπη του στον γέροντα Παππού του.
Έτσι ο δραματικός αυτός εγκλεισμός του, γίνεται η αιτία για να γράψει ένα από τα αριστουργήματα της παγκόσμιας λογοτεχνίας, όχι μόνο γιατί είναι ένα δραματουργικό επίτευγμα πιστό στο πανανθρώπινο πνεύμα και τον παιγνιώδη χαρακτήρα του ελληνικού πολιτισμού, αλλά και γιατί είναι το πιο ευφυές και γοητευτικό έργο που γράφτηκε ποτέ για να κατανοήσουμε την αιτία, τον σκοπό και τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της κάθε Τέχνης, όσο και για τον χαρακτήρα αυτών που φιλοδοξούν να την υπηρετούν.  

 
Συντελεστές:
Διδασκαλία ερμηνείας,
σκηνική όψη, κίνηση, σκηνοθεσία:
Δήμος Αβδελιώδης
Ερμηνεία:
Ιωάννα Παππά
Κοστούμι:
Αριστείδης Πατσόγλου
Μουσική:
Βαγγέλης Γιαννάκης
Βοηθός σκηνοθέτη:
Κατερίνα Βοσκοπούλου
Trailers, Φωτογραφίες:
Φοίβος Αβδελιώδης
Διεύθυνση Παραγωγής:
Σταμάτης  Μουμουλίδης
Παραγωγή: 5η Εποχή Τέχνης + Anagnorisis
Έναρξη παραστάσεων: Δευτέρα  15  Ιανουαρίου, ώρα 21:00
Ώρες παραστάσεων: 15 & 16 Ιανουαρίου ώρα 21:00
Ημέρες παραστάσεων: Δευτέρα  ώρα 18:30
Θέατρο Τζένη Καρέζη – Ακαδημίας 3 –τηλ. 210 3636144
Τιμές εισιτηρίων:  Κανονικό  14 ευρώ
            Φοιτητικό – Ανέργων   10 ευρώ.
Προπώληση Viva.gr
Ταμεία θεάτρου Τζένη Καρέζη
ΠΡΟΣΦΟΡΑ:  Προπώληση μέχρι 5 Ιανουαρίου 8 ευρώ [ μόνο από τη viva.gr]
Επικοινωνία: Ειρήνη Λαγουρού | 6977247725 | Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

…//…

Έγραψαν για την παράσταση:
"Ταξίδι στην ευλαβική επιμονή και υπομονή ενός δημιουργού, του Δήμου Αβδελιώδη, να καταπιάνεται με κείμενα που έβαλαν τις βάσεις στη λογοτεχνία και στη γλώσσα και να τα αναδεικνύει στη σκηνή. Στο πείσμα του να εκφέρονται οι λέξεις μ' έναν διαφορετικό τρόπο, μ' έναν διαφορετικό τονισμό, και να γίνονται έτσι πιο κατανοητές, πιο ζωντανές. Ταξίδι στη λιτή αλλά ουσιαστική θεατρική τέχνη. Με τους φωτισμούς (που φρόντισε ο Δήμος Αβδελιώδης), με το ταλέντο της Ιωάννας Παππά, που υποδύθηκε το σύμπαν του Βιζυηνού, με μοναδικό, σπαρακτικό, μεστό και μαζί ντελικάτο τρόπο, με τη μουσική στο πιάνο που μετέφερε ο Αλέξανδρος Αβδελιώδης, με τη θωριά των θεατών που είχαν αφεθεί, που χαμογελούσαν ευτυχισμένοι και μαγεμένοι και ταξίδευαν..."  Όλγα Σελλά, Monopoli.gr.
"Η οπτική του σκηνοθέτη κατάφερε να δημιουργήσει την απαραίτητη ατμόσφαιρα και παίζοντας με τις σκιές στο πίσω μέρος της σκηνής, συνέδεσε εξαιρετικά εύστοχα τον κόσμο της πραγματικότητας μ΄ αυτόν της φαντασίας, εξαίροντας την έντονα ψυχογραφική διάσταση του κειμένου. Η Ιωάννα Παππά κατάφερε να ξεπεράσει το σκόπελο της γλωσσικής ιδιολέκτου και κινήθηκε μέσα σ΄ αυτήν με χαρακτηριστική άνεση και εκφραστικότητα."  Γεωργία Οικονόμου, tospirto.net.
"Ρεσιτάλ ηθοποιίας δίνει η Ιωάννα Παππά, ερμηνεύοντας με την απέραντη δύναμη της ψυχής της και του ταλέντου της «Το μόνο της ζωής του ταξείδιον» του Γεωργίου Βιζυηνού, σε σκηνοθεσία Δήμου Αβδελιώδη. Πρόκειται για μία παράσταση δουλεμένη σαν κέντημα σε λεπτοϋφασμένο καμβά. Κάθε συλλαβή εκφέρεται ξεχωριστά ακολουθώντας το ρυθμό μιας γρήγορης ανάσας",  Nινέττα Κοντράρου-Ρασσιά, Εnetpress.
"Το Μόνον της Ζωής του Ταξείδιον" είναι η αναμέτρηση του πραγματικού με το ονειρικό. Το ταξίδι της Παππά με ξεναγό τον Αβδελιώδη, ταξιδεύει...  και όποιος μπει σ’ αυτό το...γκρουπ, κερδισμένος θα είναι.",  Τόνια Μανατέα, Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
"Ο Δήμος Αβδελιώδης κατόρθωσε να κάνει το ''Ταξείδιον'', όχημα επικοινωνίας του ονειροδράματος του μικρού ραφτόπουλου με τους θεατές. Η Ιωάννα Παππά σε μία από τις καλύτερες και πιο ολοκληρωμένες παρουσίες της τα τελευταία χρόνια, για την οποία έδειξε να έχει δουλέψει σωστά και να έχει τηρήσει πιστά τις σκηνοθετικές οδηγίες. Από τις καλύτερες θεατρικές προτάσεις που μας επιφύλαξε η θεατρική σεζόν."Γιώργος Χριστόπουλος, Onlytheater.gr.
"Ρεσιτάλ ερμηνείας από την Ιωάννα Παππά, σε ένα εκφραστικό, χειμαρρώδη, αφηγηματικό μονόλογο, που κόβει την ανάσα, από την αρχή ως το τέλος...", Νίκος Μπατσικανής, Palmografos.com
Μια κεντήστρα που επί 80 λεπτά κάνει ψιλοβελονιά μπροστά στο κοινό. Η Ιωάννα Παππά δεν ερμηνεύει, η Ιωάννα Παππά παρουσιάζει στους θεατές ένα μοναδικό ερμηνευτικό κέντημα – μονόλογο που όμοιό του δύσκολα μπορούμε να ξαναδούμε… Παναγιώτης Μήλας

Τα έργα που ανεβάζει ο Δήμος Αβδελιώδης στο θέατρο είναι μεγάλα ταξίδια. Και στις ταινίες του έτσι ήταν. Δεν διδάσκει, δεν προβάλλει μηνύματα, δεν επιβάλλει τίποτα στον θεατή. Τον καλεί σε ένα ταξίδι, τον μυεί σε ένα, σε πολλούς δρόμους. Κι ο καθένας κάνει τις επιλογές του κι ας είναι δύσκολες για όλους σαν εμάς που μάθαμε να τα υπολογίζουμε όλα με ιδέες και γνώμες και διδάγματα. Και υπάρχει πάντα διαθέσιμο το όχημα, η γλώσσα, που είναι από μόνη της και ταξίδι και τόπος και τρόπος και πατρίδα. Φτάνει να θέλεις να την κατοικήσεις αυτήν την πατρίδα. Την Τετάρτη το βράδυ, στο θέατρο της Δωδώνης, η παράσταση ευτύχησε να έχει και ένα άλλο όχημα, την Ιωάννα Παππά, που ήταν συγκλονιστική. Ίσως να μην πρέπει να χρησιμοποιούμε με ευκολία τέτοιους χαρακτηρισμούς, γιατί γίνονται συνήθεια και δεν εννοούμε κι όλοι το ίδιο πράγμα, αλλά αυτές τις στιγμές σου κοβόταν η δικιά σου ανάσα, ακούγοντας την ανάσα της, τις λέξεις της, και βλέποντας σε παλίμψηστο πάνω στο μαύρο του ουρανού, τις εικόνες που έβγαζε να περνάν, κόσμους, εμπειρίες και όνειρα να σχηματίζονται.
Τι ατέλειωτος που γίνεται ο κόσμος, από ένα κείμενο που θα έλεγε κάποιος ότι το έχει διαβάσει, το έχει δει να γίνεται θέατρο και κάπου τελειώνει. Που δεν τελειώνει ποτέ. Φιλήμων Καραμήτσος Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ιωαννίνων

…//…

Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΙΖΥΗΝΟΥ
Του ΔήμουΑβδελιώδη
Μόνο αν υποθέσει κανείς την απουσία του Βιζυηνού ως διηγηματογράφου από τα ελληνικά γράμματα, θα μπορούσε ίσως να κατανοήσει πληρέστερα την ιδιαίτερη σημασία της ύπαρξής του, σαν δημιουργού. Θα έμοιαζε πιθανόν, σαν να έλειπε ο Καβάφης από την ποίηση ή ο Χατζιδάκις από τη μουσική.

Ποιό άραγε θα ήταν το καλλιτεχνικό έλλειμμα, αν δεν υπήρχαν αυτοί οι 3 μεγάλοι        της τέχνης και τί είναι αυτό που τους συνδέει μεταξύ τους;

Aς παρακάμψουμε ως συμπτωματικό στοιχείο τον τόπο γέννησης και των τριών, τη Θράκη, κι ας μείνουμε στα κοινά τους στοιχεία στην πραγμάτωση της Τέχνης, που όντας γνωστικό αντικείμενο μπορούμε να την αξιολογήσουμε μέσα από τους κανόνες και τις λογικές παραμέτρους που διέπουν κάθε έντεχνη κατασκευή.

 Ο ίδιος ο Βιζυηνός, στην έναρξη του διηγήματος του, «Το μόνον της ζωής του Ταξείδιον», παραθέτει το γοητευτικό παραμύθι του μικρού Ραφτόπουλου(ο νεαρός Βιζυηνός)με τη Νεράιδα/Μητέρα τέχνη, που τον εμπνέει και τον καθοδηγεί να ολοκληρώσει μέσα σε μια νύχτα το καλλιτεχνικό έργο που του ανέθεσε ο Bασιλιάς, για να γίνει αντάξιος, του έρωτα της Bασιλοπούλας κόρης του, για να γλιτώσει από τον θάνατο.(ο θάνατος εδώ εγγράφεται σαν συμβολικός θάνατος, σαν ανυποληψία και απόρριψη του δημιουργού- ειδικά  σαν Γ’ τύπου όπως ο Βιζυηνός- αν αποτύχει να εκπληρώσει τους κανόνες που διέπουν το καλλιτεχνικό του έργο)  

Δημιουργεί έτσι στην πρώτη σκηνή, μια θαυμάσια παραβολή του τρόπου της λειτουργίας και του σκοπού της τέχνης, που τίθεται με όρους δραματουργικής και αισθητικής αρτιότητας τέτοιας, ώστε το έντεχνο της κατασκευής να είναι αθέατο, ανεπαίσθητο, στα σημεία κυρίως των συνδέσεων ( χωρίς ραφή και ράμμα) και βέβαια η κατασκευή αυτή, να ταιριάζει απόλυτα με τον λογικό άξονα της ιδέας που επεξεργάζεται.(Ο Βασιλιάς απαιτεί οι 40 νυφιάτικες φορεσιές που θα ράψει το Ραφτόπουλο οπωσδήποτε μέχρι το πρωί, όχι μόνο να είναι χωρίς ραφή και ράμμα αλλά και να ταιριάζουν σε μια βασιλοπούλα. Τότε παρουσιάζεται μπροστά του η Νεράιδα της τέχνης και μαζί της 40 πανέμορφα νεραιδόπουλα που προσπαθούν να του πάρουν τον νου του. Όμως η χρυσόμαλλη Νεράιδα τις επιβλέπει ασταμάτητα να μην παρασυρθεί από τα ‘κάλλη’ τους αλλά να τελειώσουν τα φορέματα προτού να ξημερώσει).

 Πρέπει - o δημιουργός συγγραφέας εδώ - να μην παρασυρθεί από τη γοητεία κάποιων τεχνοτροπιών ή λέξεων επειδή είναι απλώς ωραίες ή ‘δυνατές’, αλλά που δεν ταιριάζουν στην φυσική ροή του νοήματος. Γιατί κάθε επιτήδευση ‘φωνάζει’, σαν ναρκισσιστική παρεμβολή και καταστρέφει στιγμιαία την λογική συνοχή.

Κι όλα να είναι έτοιμα μέχρι το πρωί, προτού να βγει ο Ήλιος!

Πρέπει δηλαδή το κάθε δημιουργικό έργο να είναι έτοιμο ‘στην ώρα του’, να είναι δηλαδή καίριο, αλλιώς χάνει τη δύναμή του και καταντά παρωχημένο ή γραφικό.                                                

Όλη αυτή τη διαδικασία από τη σύλληψη ως την εκτέλεση του έργου ενός δημιουργού την υποκινεί και την διατρέχει μια ιδέα, ένας πόθος, μια προσδοκία.
Η προσδοκία, μιας άνευ όρων ερωτευμένης Βασιλοπούλας, με το Ραφτόπουλο (δημιουργός), που τον έχει ερωτευθεί έχοντάς τον ακούσει να τραγουδά, χωρίς καν να τον έχει δει.
 Είναι λοιπόν, η προσδοκία του΄Ερωτα και της Αγάπης της Βασιλοπούλας, που γεννά και ρυθμίζει το πάθος της δημιουργίας, μιας προσδοκίας που έλκει το Ραφτόπουλο στην αναζήτηση, την αναγνώριση και την κατανόηση αυτής της πρωταρχικής Αλήθειας*, σαν το κλειδί της υπέρτατης ευτυχίας.

Γι αυτό, ο ερωτικός χαρακτήρας της τέχνης του Βιζυηνού, του Καβάφη και του Χατζιδάκι, ταυτίζεται με την υπέρβαση προς την Αλήθεια, που είναι  συνυφασμένη με τα πιο λειτουργικά στοιχεία της Τέχνης: την απλότητα, την καθαρότητα, την ταχύτητα, αλλά και την έλλειψη κάθε επιτήδευσης ή άλλου σκοπού πέραν αυτής καθ' αυτής της ερωτικής μέθεξης, ως ψυχικής πληρότητας και απελευθέρωσης και βαθιάς αίσθησης ομόνοιας και σύμπνοιας με τους άλλους, ο οποίοι ενώ ‘βλέπουν’ διαφορετικά την πραγματικότητα ανήκοντας σε έναν από τους τρεις απόλυτα διακριτούς ανθρώπινους Τύπους - Μοντέλο tri- Anthropo-Type Paschalidis-, όμως  μπροστά στη κοινή θέαση-ακρόαση ενός έργου τέχνης, μπορεί να γίνονται όλοι ένα.

Έτσι ένα έργο τέτοιας πνοής, γεννά μέσα μας απέραντη οικειότητα και μας ‘μιλά’ , σα να ‘ναι δικό μας, σαν να μας ανήκε από πάντα ενώ εμείς νομίζαμε πως το ‘χαμε ξεχάσει.

Αυτή τη μοναδική χαρά και συγκίνηση μας δίδει η προαναφερόμενη τριάδα των εξαίρετων “ραπτών” της Τέχνης.                   

*«Η αλήθεια δεν είναι ένα υποκειμενικό μέγεθος, όπως την παρουσιάζουν πολλές φιλοσοφικές σχολές. Είναι μαθηματικό μέγεθος, και αφορά στην κίνηση, στη δράση.
Οτιδήποτε έχει κινηθεί στο χώρο, έχει διαγράψει μια μοναδική τροχιά, απόλυτα προσδιοριζόμενη μαθηματικά με ένα γεωμετρικό άνυσμα. Η κάθε κίνηση(και αυτό ισχύει και για τη σκέψη, αφού και η σκέψη είναι κίνηση)έχει γίνει με ένα μοναδικό τρόπο, και αυτός και μόνο αυτός ο απόλυτα συγκεκριμένος τρόπος είναι η αλήθεια για τη συγκεκριμένη δράση. Δεν υπάρχει, δεν μπορεί να υπάρξει επομένως, μια δεύτερη ή τρίτη ή τέταρτη αλήθεια για την ίδια κίνηση, για το ίδιο γεγονός.  Έχει ειπωθεί πως η αλήθεια ελευθερώνει τον άνθρωπο, κι αυτό είναι απόλυτα σωστό.
Εκείνο στο οποίο δεν έχει δοθεί η αρμόζουσα βαρύτητα είναι το γεγονός ότι η αλήθεια ενώνει – για την ακρίβεια, μόνο η αλήθεια μπορεί να ενώσει τους ανθρώπους.» σελ.230 «ΟΤΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ»  ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ

 Olvio Theater

(Ιερά Οδός 67 & Φαλαισίας 7, Βοτανικός, τηλ.: 210 3414118)

« Βαλπούργη - Η Ιστορία μιας Μάγισσας »
Χοροθεατρική Παράσταση σε σκηνοθεσία Φένιας Αποστόλου

Πρεμιέρα: Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

Κερδίστε 10 διπλές προσκλήσεις για τη Τρίτη 16/1

Όροι συμμετοχής:

Γίνεστε μέλος στο rockandroll.gr βάζοντας το email σας στο πεδίο ακριβώς από κάτω και πατώντας enter (ταυτόχρονη εγγραφή στο newsletter).  Συμμετοχές μη μελών δεν γίνονται δεκτές

Εmail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με το ονοματεπώνυμο σας, την παράσταση και την ημέρα που σας ενδιαφέρει - Οι νικητές ενημερώνονται με προσωπικό email

 

 

Πρόκειται για ένα εικαστικό χοροθεατρικό έργο που αποτελεί ύμνο και φόρο τιμής στις γυναίκες που, για αιώνες, βασανίστηκαν και καταπιέστηκαν άδικα. Το πνεύμα της μάγισσας Βαλπούργης περνάει μέσα από ζωές γυναικών που έχουν
αδικηθεί για λόγους φύλου και συμπάσχει μαζί τους. Συζεί με τις ψυχές τους,
αγωνίζεται με τις αγωνίες τους, σβήνει μαζί τους ή ακόμη και χάνεται. Κάθε φορά που ολοκληρώνεται ένα τέτοιο πέρασμα, η μάγισσα ζει μερικές έντονες στιγμές μετάβασης πριν μπει στο επόμενο πρόσωπο.


Λίγα λόγια για το έργο

Στην πρώτη ζωή, με την οποία το πνεύμα της μάγισσας αλληλοεπιδρά, έχουμε να κάνουμε με μια πόρνη από την Καταλονία ονόματι Γιασμίν Κασσάνδρα Ντε Λα Βόρδα, η οποία έχει πρωτίστως κακοποιηθεί από τον ίδιο της τον πατέρα. Ασχολείται με την ζωγραφική και γνωρίζοντας τυχαία τον Νταλί, ζει μερικές στιγμές ξεγνοιασιάς. Η Βαλπούργη ξέρει για την αφέλεια της Γιασμίν και πριν την αφήσει να συνεχίσει την ζωή της, προφητεύει την παλινωδία της στην θλιμμένη ασφάλεια του πρότερου βίου της.

Μετά την Γιασμίν Κασσάνδρα Ντε Λα Βόρδα σειρά έχει η Miss Kate Henderson από
την παγωμένη Σκωτία. Πρόκειται για μία ταλαντούχα μουσικό η οποία περνάει τη   ζωή της αγωνιζόμενη να γίνει γνωστή για το συνθετικό της έργο μέσα  σ’ ένα  αυστηρά ανδροκρατούμενο καλλιτεχνικό περιβάλλον. Η εμμονή της να διαπρέψει την οδηγεί σε μια ψυχοπαθολογική κατάσταση κορεσμένη από παρακρούσεις μεγαλείου,  ψυχωσικά  ξεσπάσματα και δραματικά προσωπικά αδιέξοδα.

Η τρίτη ζωή την οποία επισκέπτεται η μάγισσα είναι η ζωή της Frau Atla. Ο πατέρας της πέθανε όταν αυτή ήταν παιδί  και μεγάλωσε με τον πατριό της, έναν σκληρό άνθρωπο που την κακοποιούσε συστηματικά. Η  Frau  Atla  μεγαλούργησε ως ηθοποιός την περίοδο της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης (Γερμανία, Βερολίνο). Παρά την κατάκτηση της προσωπικής της απελευθέρωσης, δεν  κατόρθωσε να αποκαταστήσει τις σχέσεις της με τους άντρες. Ίσως λόγω της μνήμης των άσχημων χρόνων με τον πατριό της. Για την Frau Atla οι άντρες ήταν το φύλο των κατώτερων ενστίκτων. Σπάνια  τοποθετούνταν μέσα  στην κοινωνία ανεξάρτητοι από τις λιβιδινικές (σεξουαλικές) τους ορμές.

 Η τελευταία γυναίκα απ’ την οποία περνάει η Βαλπούργη είναι η Σανίγια. Οι γονείς της την πούλησαν σ’ ένα σωματέμπορο στα δώδεκά της γιατί δεν μπορούσαν να την μεγαλώσουν. Η μικρή Σανίγια κατέληξε σε μια απέραντη περιοχή της Καλκούτας, στο Σοναγκάτσι, να δουλεύει σαν πόρνη. Εκεί υπήρχαν πολλοί οίκοι ανοχής, διακινούνταν ναρκωτικά και η νύχτα είχε μόνο το πιο άσχημο πρόσωπό της. Δεν είναι λίγες οι φορές που χρειάζεται να υπάρξεις στο ρόλο του θύματος για να εκτιναχθείς σαν αγγελικό πλάσμα ανάμεσα στους ανθρώπους. Αυτό έκανε και η Σανίγια τη βραδιά που το έσκασε απ’ το Σοναγκάτσι…


Η ταυτότητα της παράστασης

Σκηνοθεσία-Χορογραφία: Φένια Αποστόλου
Κείμενο: Φώτης Θαλασσινός
Σκηνικά-Κοστούμια: Άση Δημητρολοπούλου
Μουσική Σύνθεση: Κωνσταντίνα Πολυχρονοπούλου
Video Art: Χρυσάνθη Σιέμπου
Φωτισμοί: Ευδοκία Βεροπούλου
Boηθός Σκηνοθέτη- Acting Coaching: Βιργινία Ταμπαροπούλου
Χορογραφία Ινδικού χορού kathak :Χριστίνα Ζάννη

Χορευτές-Performers: Λαμπρινή Γκόλια, Περικλής Σκορδίλης

Οργάνωση Παραγωγής: Χαράλαμπος Μπερτσάτος
Προβολή-Επικοινωνία: Νατάσα Παππά

Παραγωγή: Χοροθέατρο Λυδία Λίθος

Με την ευγενική υποστήριξη
ΙΔΡΥΜΑ ΙΩΑΝΝΟΥ Φ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ

Διάρκεια: 75 λεπτά

Κατάλληλο άνω των 16 ετών

Ημέρες και ώρες παραστάσεων

Κάθε Τετάρτη στις 19.00
Κάθε Σάββατο στις 18.00
Πρεμιέρα: Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017
Τελευταία παράσταση: Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2018


Τιμές εισιτηρίων

Κανονικό: 10,00 ευρώ
Μειωμένο (φοιτητικό-ανέργων-ΑΜΕΑ-ατέλειες): 8,00 ευρώ


Πληροφορίες-κρατήσεις: Ταμείο θεάτρου (τηλ. 210 3414118)

Προπώληση εισιτηρίων : Στο viva.gr  και στο ταμείο του θεάτρου

Trailer παράστασης:  https://www.youtube.com/watch?v=iIK7lERwtNY&feature=youtu.be

Facebook group παράστασης:
 https://www.facebook.com/groups/267157013812858/

Site Χοροθεάτρου Λυδία Λίθος:
http://www.lydialithosdancetheatre.com/

 Olvio Theater

             (Ιερά Οδός 67 & Φαλαισίας 7, Βοτανικός, τηλ.: 210 3414118)


« Βαλπούργη - Η Ιστορία μιας Μάγισσας »
Χοροθεατρική Παράσταση σε σκηνοθεσία Φένιας Αποστόλου

                        Πρεμιέρα: Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

Πρόκειται για ένα εικαστικό χοροθεατρικό έργο που αποτελεί ύμνο και φόρο τιμής στις γυναίκες που, για αιώνες, βασανίστηκαν και καταπιέστηκαν άδικα. Το πνεύμα της μάγισσας Βαλπούργης περνάει μέσα από ζωές γυναικών που έχουν
αδικηθεί για λόγους φύλου και συμπάσχει μαζί τους. Συζεί με τις ψυχές τους,
αγωνίζεται με τις αγωνίες τους, σβήνει μαζί τους ή ακόμη και χάνεται. Κάθε φορά που ολοκληρώνεται ένα τέτοιο πέρασμα, η μάγισσα ζει μερικές έντονες στιγμές μετάβασης πριν μπει στο επόμενο πρόσωπο.


Λίγα λόγια για το έργο

Στην πρώτη ζωή, με την οποία το πνεύμα της μάγισσας αλληλοεπιδρά, έχουμε να κάνουμε με μια πόρνη από την Καταλονία ονόματι Γιασμίν Κασσάνδρα Ντε Λα Βόρδα, η οποία έχει πρωτίστως κακοποιηθεί από τον ίδιο της τον πατέρα. Ασχολείται με την ζωγραφική και γνωρίζοντας τυχαία τον Νταλί, ζει μερικές στιγμές ξεγνοιασιάς. Η Βαλπούργη ξέρει για την αφέλεια της Γιασμίν και πριν την αφήσει να συνεχίσει την ζωή της, προφητεύει την παλινωδία της στην θλιμμένη ασφάλεια του πρότερου βίου της.

Μετά την Γιασμίν Κασσάνδρα Ντε Λα Βόρδα σειρά έχει η Miss Kate Henderson από
την παγωμένη Σκωτία. Πρόκειται για μία ταλαντούχα μουσικό η οποία περνάει τη   ζωή της αγωνιζόμενη να γίνει γνωστή για το συνθετικό της έργο μέσα  σ’ ένα  αυστηρά ανδροκρατούμενο καλλιτεχνικό περιβάλλον. Η εμμονή της να διαπρέψει την οδηγεί σε μια ψυχοπαθολογική κατάσταση κορεσμένη από παρακρούσεις μεγαλείου,  ψυχωσικά  ξεσπάσματα και δραματικά προσωπικά αδιέξοδα.

Η τρίτη ζωή την οποία επισκέπτεται η μάγισσα είναι η ζωή της Frau Atla. Ο πατέρας της πέθανε όταν αυτή ήταν παιδί  και μεγάλωσε με τον πατριό της, έναν σκληρό άνθρωπο που την κακοποιούσε συστηματικά. Η  Frau  Atla  μεγαλούργησε ως ηθοποιός την περίοδο της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης (Γερμανία, Βερολίνο). Παρά την κατάκτηση της προσωπικής της απελευθέρωσης, δεν  κατόρθωσε να αποκαταστήσει τις σχέσεις της με τους άντρες. Ίσως λόγω της μνήμης των άσχημων χρόνων με τον πατριό της. Για την Frau Atla οι άντρες ήταν το φύλο των κατώτερων ενστίκτων. Σπάνια  τοποθετούνταν μέσα  στην κοινωνία ανεξάρτητοι από τις λιβιδινικές (σεξουαλικές) τους ορμές.

 Η τελευταία γυναίκα απ’ την οποία περνάει η Βαλπούργη είναι η Σανίγια. Οι γονείς της την πούλησαν σ’ ένα σωματέμπορο στα δώδεκά της γιατί δεν μπορούσαν να την μεγαλώσουν. Η μικρή Σανίγια κατέληξε σε μια απέραντη περιοχή της Καλκούτας, στο Σοναγκάτσι, να δουλεύει σαν πόρνη. Εκεί υπήρχαν πολλοί οίκοι ανοχής, διακινούνταν ναρκωτικά και η νύχτα είχε μόνο το πιο άσχημο πρόσωπό της. Δεν είναι λίγες οι φορές που χρειάζεται να υπάρξεις στο ρόλο του θύματος για να εκτιναχθείς σαν αγγελικό πλάσμα ανάμεσα στους ανθρώπους. Αυτό έκανε και η Σανίγια τη βραδιά που το έσκασε απ’ το Σοναγκάτσι…


Η ταυτότητα της παράστασης

Σκηνοθεσία-Χορογραφία: Φένια Αποστόλου
Κείμενο: Φώτης Θαλασσινός
Σκηνικά-Κοστούμια: Άση Δημητρολοπούλου
Μουσική Σύνθεση: Κωνσταντίνα Πολυχρονοπούλου
Video Art: Χρυσάνθη Σιέμπου
Φωτισμοί: Ευδοκία Βεροπούλου
Boηθός Σκηνοθέτη- Acting Coaching: Βιργινία Ταμπαροπούλου
Χορογραφία Ινδικού χορού kathak :Χριστίνα Ζάννη

Χορευτές-Performers: Λαμπρινή Γκόλια, Περικλής Σκορδίλης

Οργάνωση Παραγωγής: Χαράλαμπος Μπερτσάτος
Προβολή-Επικοινωνία: Νατάσα Παππά

Παραγωγή: Χοροθέατρο Λυδία Λίθος

Με την ευγενική υποστήριξη
ΙΔΡΥΜΑ ΙΩΑΝΝΟΥ Φ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ

Διάρκεια: 75 λεπτά

Κατάλληλο άνω των 16 ετών

Ημέρες και ώρες παραστάσεων

Κάθε Τετάρτη στις 19.00
Κάθε Σάββατο στις 18.00
Πρεμιέρα: Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017
Τελευταία παράσταση: Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2018


Τιμές εισιτηρίων

Κανονικό: 10,00 ευρώ
Μειωμένο (φοιτητικό-ανέργων-ΑΜΕΑ-ατέλειες): 8,00 ευρώ


Πληροφορίες-κρατήσεις: Ταμείο θεάτρου (τηλ. 210 3414118)

Προπώληση εισιτηρίων : Στο viva.gr  και στο ταμείο του θεάτρου

Trailer παράστασης:  https://www.youtube.com/watch?v=iIK7lERwtNY&feature=youtu.be

Facebook group παράστασης:
 https://www.facebook.com/groups/267157013812858/

Site Χοροθεάτρου Λυδία Λίθος:
http://www.lydialithosdancetheatre.com/

Σαν σήμερα στις 17 Ιανουαρίου του 2012 έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 91 ετών, ένας από τους σπουδαιότερους Rhythm and Blues καλλιτέχνες όλων των εποχών. Ο Ιωάννης Βελιώτης, γνωστός στο ευρύ κοινό με το όνομα Johnny Otis. Γεννήθηκε στις 28 Δεκεμβρίου του 1921 από έλληνες γονείς που είχαν μεταναστεύσει στην Αμερική. Σε ηλικία 12 ετών ξεκίνησε να ασχολείται με τη μουσική, παίζοντας ντραμς, πιάνο και βιμπράφωνο. Γνώρισε τη μαύρη μουσική μέσο της κοινότητας των αφροαμερικανών και από τη δεκαετία του ’40 άρχισε να γίνεται ευρύτερα γνωστός. Το 1950 επιλέχθηκε από το περιοδικό ‘’Billboard’’ ως ο καλλιτέχνης της χρονιάς και τον επόμενο χρόνο κυκλοφόρησε το «Mambo Boogie», το πρώτο άλμπουμ Rhythm and Blues που κυκλοφόρησε σε ρυθμό Mambo. Ηχογράφησε μεγάλες επιτυχίες αλλά ταυτόχρονα ανακάλυψε και σπουδαίους καλλιτέχνες, όπως η Big Mama Thornton, που είχε ερμηνεύσει το ‘’Hound Dog’’, πάνω στο οποίο βασίστηκε η μετέπειτα τεράστια επιτυχία του Elvis. Για οκτώ χρόνια είχε ένα από τα πιο διάσημα τηλεοπτικά σόου στην Αμερική, το περίφημο ‘’The Johnny Otis Show’’. Σχεδόν μέχρι το τέλος της ζωής του συνέχισε να κάνει αυτό που ήξερε καλύτερα. Να τραγουδάει και να παίζει μουσική ….

Σαν σήμερα στις 17 Ιανουαρίου του 2012 έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 91 ετών, ένας από τους σπουδαιότερους Rhythm and Blues καλλιτέχνες όλων των εποχών. Ο Ιωάννης Βελιώτης, γνωστός στο ευρύ κοινό με το όνομα Johnny Otis. Γεννήθηκε στις 28 Δεκεμβρίου του 1921 από έλληνες γονείς που είχαν μεταναστεύσει στην Αμερική. Σε ηλικία 12 ετών ξεκίνησε να ασχολείται με τη μουσική, παίζοντας ντραμς, πιάνο και βιμπράφωνο. Γνώρισε τη μαύρη μουσική μέσο της κοινότητας των αφροαμερικανών και από τη δεκαετία του ’40 άρχισε να γίνεται ευρύτερα γνωστός. Το 1950 επιλέχθηκε από το περιοδικό ‘’Billboard’’ ως ο καλλιτέχνης της χρονιάς και τον επόμενο χρόνο κυκλοφόρησε το «Mambo Boogie», το πρώτο άλμπουμ Rhythm and Blues που κυκλοφόρησε σε ρυθμό Mambo. Ηχογράφησε μεγάλες επιτυχίες αλλά ταυτόχρονα ανακάλυψε και σπουδαίους καλλιτέχνες, όπως η Big Mama Thornton, που είχε ερμηνεύσει το ‘’Hound Dog’’, πάνω στο οποίο βασίστηκε η μετέπειτα τεράστια επιτυχία του Elvis. Για οκτώ χρόνια είχε ένα από τα πιο διάσημα τηλεοπτικά σόου στην Αμερική, το περίφημο ‘’The Johnny Otis Show’’. Σχεδόν μέχρι το τέλος της ζωής του συνέχισε να κάνει αυτό που ήξερε καλύτερα. Να τραγουδάει και να παίζει μουσική ….

ΜΟΥΣΙΚΑ ΝΕΑ

  • Το Elvis Presley Fan Club στην Ελλάδα και το HolyWood Stage παρουσιάζουν,την 1η Elvis Presley Tribute μπάντα στην Ελλάδα σε
    Read More
  • Σαν σήμερα στις 17 Ιανουαρίου του 2012 έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 91 ετών, ένας από τους σπουδαιότερους Rhythm
    Read More
  • ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ THE BULLETS Live 30 years celebration 1988-2018 Οι ...«βασιλιάδες» του Ροκ ν Ρολλ γιορτάζουν 30 χρόνια ζωήςκαι μεταμφιέζουν
    Read More
  • Έφυγε ξαφνικά από τη ζωή σε ηλικία μόλις 46 ετών, η Dolores O'Riordan. Η ιρλανδή τραγουδίστρια έκανε σπουδαία καριέρα τόσο
    Read More

banner300x250

ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΑΣΘΕΝΩΝ

17761709 10154264252716345 1297825640 o

Facebook

dj party

Ο ΤΟΙΧΟΣ ΤΟΥ ELVIS ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ!!!

ELVIS WALL